پرداختن به موضوع «اشتغال جوانان» در اولویت برنامه های دولت است


ساعت: 17:58
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834932

وزیر کار در حوزه شهری مهرگان گفت: موضوع اشتغال و رسیدگی به این دغدغه مهم برای جوانان در دستور کار و اولویت برنامه های دولت است و برای تحقق آن تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با مهرگانی ها گفت: مهرگان با تراکم بالای جمعیت نیازمند توجه ویژه به ویژه در حوزه اشتغال و حمل و نقل عمومی است که این امر موجب می شود قطعاً این مشکل را حل می کنیم. «ما شهر را امتحان خواهیم کرد.

وی افزود: موضوع اشتغال و رسیدگی به این دغدغه مهم برای جوانان در دستور کار و اولویت برنامه های کشوری است و برای تحقق آن تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد.

تعدادی از جوانان شهرستان مهرگان خواستار تعطیلی کارخانه تولی پرس شدند و از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به عنوان متولی خواستند راه اندازی مجدد این شرکت را پیگیری کند.

عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بیستمین سفر رئیس جمهور به استان قزوین به عنوان نماینده تام الاختیار رئیس جمهور به البرز اعزام شد تا در جریان مشکلات این شهر صنعتی در استان قرار گیرد.

گفتنی است عبدالملکی در ابتدای سفر با حضور در مزار شهدای گمنام پارک بهشت ​​مهرگان با مقام شامخ شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید بیعت کرد.

شهرستان مهرگان با جمعیتی بالغ بر 100 هزار نفر در شهرستان آلبورگ واقع شده و با مشکلات زیرساختی زیادی مواجه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید