اشتغال و جمعیت از اولویت های دولت سیزدهم است


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1917180

منامی با بیان اینکه بحث اشتغال بسیار مهم است، گفت: اشتغال و جمعیت از اولویت های دولت سیزدهم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، مجید منامی امروز در جلسه شورای اشتغال که در استان برگزار شد، اظهار داشت: اشتغال و جمعیت از اولویت های دولت سیزدهم است و با ایجاد اشتغال برای افراد جویای کار می توان به بحران جمعیتی کمک کرد. موضوع اشتغال بسیار مهم است و همه نهادها باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: گلایه های زیادی از بانک ها وجود دارد چرا که یک طرف بحث اشتغال به تسهیلاتی که به بانک ها متصل است مربوط می شود اما اینکه تسهیلات در جای دیگری هزینه شود قابل قبول نیست و باید مشخص شود که وجوه در نظر گرفته شده برای کجاست. مشاغل صرف می شود.

فرماندار بروجرد تصریح کرد: اگر به لحاظ محرومیت و بیکاری در نظر گرفته می شود می خواهد با توجه به وضعیت استان و شهرستان در نظر گرفته شود و استان هایی هستند که از نظر محرومیت مشابه استان ما هستند اما در این تعداد در پرداخت تسهیلات حرف اول را می زنند بنابراین دستگاه ها باید در این زمینه تلاش جدی تری داشته باشند.

منعمی با گلایه از غیبت برخی مدیران و تناقض در آمار اشتغال خاطرنشان کرد: با جدی نگرفتن موضوع اشتغال و عدم حضور در این جلسات نتیجه ای جز بیکاری حاصل نمی شود و اکنون بروجرد رتبه هفتم پرداخت تسهیلات را به خود اختصاص داده است. در سال های گذشته بروجرد در پرداخت تسهیلات رتبه اول را داشت و نمی توان از یک مدیر به موضوع مهم اشتغال چشم پوشی کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید