پرداخت بیش از 24 میلیارد تومان تسهیلات به مشمولان کمیته امداد شهرستان بهار


ساعت: 09:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۹
کد خبر: 1912276

رئیس کمیته امداد با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر سه اصل محوری «حفظ روحیه و کمک به نیازمندان»، «رضایتمندی از تماس ها» و «پیگیری توانمندسازی امدادگران» گفت: : برای ایجاد اشتغال و توانمندسازی افراد مددجو باید این سه اصل را رعایت کرد که ما برنامه های خود را در راس لیست قرار داده ایم و در این راستا امسال تا پایان مهرماه اعتبارات اشتغال به صورت مبالغی پرداخت شده است. 24 میلیارد تومان.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر همدان; تیمور کرمی در این خصوص اظهار داشت: در مدت هفت ماه سال جاری با کمک این ابزار نگهداری بیش از 292 فرصت کار توسط کمیته امداد ایجاد شد و برای انجام این وظیفه در مجموع 100 میلیون ریال هزینه شد 24/570/000/000 تومان تسهیلات توسط بانک های فعال و سایر منابع جذب شده پرداخت شد که با این رقم 75درصدی از سهمیه اعلام شده را برای ابزار کارگزینی تعیین کرده ایم که عمدتاً به مددجویان تحت پوشش این نهاد، خانواده آنها و دهک های پایین جامعه تعلق می گیرد..


کرمی افزود: شایان ذکر است که از 292 موردی که در آن تسهیلات به دست آمده است؛ 189 مورد در مناطق روستایی و 103 پرونده به مناطق شهری در دامداری، حمل و نقل، خدمات، صنایع دستی (سرامیک)، اصناف و صنایع، طراحی کشاورزی، فرش و گلیم واگذار شده است که از این تعداد است. 149 خانم نفر و

144 مردها بودند.


وی همچنین گفت: به منظور جذب مددجو در مشاغل حرفه ای و غیرحرفه ای 54 مواردی از ارسال شغل و استخدام توسط مشتریان و فرزندانشان در کارخانه ها و شرکت ها و تعداد داشته ایم 450 افراد با شرکت در دوره های بلند مدت، کوتاه مدت و مقدماتی آموزش دیدند47 غیر مشتری 235 مردم امرار معاش می کنند و از مزایا زندگی می کنند 9 مورد فرزندان متاهل از خانواده های تحت حمایت 1 مورد یکی از همسران بیکار مددکاران بود.


رئیس کمیته امداد تصریح کرد: در مناسبت های مختلف با یاری و یاری خداوند و به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) با کمک خیرین و مسئولین شهرستان با ترویج سنت حسنه ازدواج در سال جاری برای زوج های جوان نیز جهیزیه ای تهیه شد. 51 پرونده کمک جهیزیه برای 51 یک زوج مسن 15 میلیارد و 530 میلیون ها ریال کمک مالی شده است.


وی افزود: توزیع 100 بخاری گازی بین مشتریان با اعتباری بالغ بر 40 میلیون تومان و عرضه و توزیع 1000 پکیج نویسندگی از دیگر خدمات این موسسه برای مراجعه کنندگان می باشد.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید