تمامی مشمولان روستایی کمیته امداد استان زنجان تا پایان سال 1402 صاحب خانه می شوند.


ساعت: 15:56
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۷
کد خبر: 1918684

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان:

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده در خصوص اسکان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: تا پایان سال 1402 هدف گذاری کرده ایم. بدون خانه در روستا مشتری روستایی نخواهد داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ روح الله صالحی صبح امروز در دفتر موج رسا حضور یافت. وی با اشاره به لزوم ایجاد امید در بین مردم گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) یک نهاد مردمی است.

وی با اشاره به میزان کمک های جمع آوری شده توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: خیرین زنجانی در 8 ماهه نخست سال 200 میلیارد تومان به برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با اشاره به هزینه مبالغ جمع آوری شده تصریح کرد: تمامی هزینه های جمع آوری شده تبدیل به خدمات شده و در اختیار جامعه هدف قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه 53 درصد از مبالغ جمع آوری شده از طریق مراکز خیریه بوده است، گفت: 106 میلیارد تومان در 8 ماهه سال جاری از طریق مراکز خیریه کمک شده است و این نشان دهنده ظرفیت در این بخش است که می تواند در زمینه تبیین کمک کند. .

صالحی با بیان اینکه مسکن یکی از مولفه های اصلی توانمندسازی کمیته امداد امام خمینی (ره) است، ادامه داد: تا پایان سال 248 واحد مسکونی به خانواده های مستضعف تحویل می شود.

وی با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای اسکان مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، افزود: هدف گذاری کرده ایم تا پایان سال 1402 هیچ مددجوی روستایی بدون مسکن در استان وجود نداشته باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید