پرداخت بیش از 711 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای ایجاد فضای کسب و کار در استان

مدیر صندوق کارآفرینی امید اردبیل:

مدیر صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 711 میلیارد ریال تسهیلات از سوی صندوق کارآفرینی امید اردبیل برای کمک به ایجاد فضای کسب و کار در استان و رفع نیازهای اساسی و اساسی پرداخت شده است. معیشت افراد جامعه

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل

طهماسب فرهنگ مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان اردبیل با اشاره به عملکرد صندوق استان اردبیل در زمینه تسهیلات اشتغال زایی گفت: صندوق کارآفرینی امید امسال با 14 نهاد دولتی از جمله میراث فرهنگی از بنگاه های کوچک حمایت می کند. صنایع دستی و گردشگری ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، استانداری بانوان، بنیاد شهید و امور ایثارگران، بهزیستی، بنیاد برکت، کمیته امداد امام خمینی (ره) و بنیاد علوی تفاهم نامه ای منعقد کردند.

وی افزود: این صندوق توانست با پرداخت 412 فقره تجهیزات، حمایت از راه اندازی کسب و کار و ایجاد واحدهای تولیدی و موضوع اشتغال در سطح استان در 8 ماه سال جاری فرصت شغلی مستقیم برای 422 نفر جویای کار فراهم کند.

فرهنگ خاطرنشان کرد: این تسهیلات در بخش های اقتصادی کشاورزی به مبلغ 287 میلیارد ریال، صنعت به مبلغ 354 میلیارد ریال، خدمات به مبلغ 137 میلیارد ریال و دارایی های سرمایه ای و معیشتی به مبلغ 30 میلیارد ریال و طرح های اقتصادی و اشتغال زایی در ساعت 13:00 پرداخت شد. در سطح استان تا رسیدن به مرحله اجرا.

وی همچنین با اشاره به اینکه صندوق کارآفرینی امید به عنوان بانک مسئول احیای طرح های اقتصادی معرفی شده است، افزود: از جمله اهداف این حرکت احیای بنگاه های اقتصادی نیمه کاره و راکد در راستای ارتقای اشتغال است. تولید، توانمندسازی و افزایش ظرفیت تولید و ایجاد اشتغال پایدار است.

مدیرعامل صندوق استان اضافه کرد: صندوق کارآفرینی امید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال روستایی، روستاهای دارای پتانسیل تولید، خدمات و گردشگری را شناسایی و برای توانمندسازی و کمک به توسعه تولیدات روستایی و روستایی، روستاهای دارای ظرفیت تولید، خدمات و گردشگری را شناسایی می کند. جلوگیری از مهاجرت بی رویه روستاییان و احیای پروژه های اولویت دار.



آیا این خبر مفید بود؟