پرداخت 42 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در فاروج


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۰۱
کد خبر: 1912850

عبدالله جوانمرد گفت: از ابتدای سال تاکنون 42 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی برای توانمندسازی آحاد مردم در جهت افزایش تولید و اشتغال زایی در شهرستان فاروج پرداخت شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش عصرترک از فاروج، عبدالله یوانمرد رئیس بسیج سازندگی شهرستان فاروج گفت: با در نظر گرفتن سیاست های بسیج سازندگی در راستای محرومیت زدایی، افزایش تولید ملی و با هدف رفع مشکلات بیکاری با ایجاد اشتغال و کارآفرینی. ، تنها از ابتدای سال تاکنون 42 میلیارد ریال تسهیلات در قالب های مختلف پرداخت شده است.

یوانمرد گفت: 30 میلیارد ریال در قالب تسهیلات تبصره 16 با سود 4 درصد و بازپرداخت 7 ساله و 12 میلیارد ریال نیز در قالب تسهیلات 18 درصدی به متقاضیان تسهیلات اقتصاد مقاومتی پرداخت شد.

وی افزود: این وام ها در حوزه های مختلف از جمله کارگاه های تولید سبزی، خیاطی، کارگاه های تولید قارچ، کارگاه های زنبورداری، کارگاه های تولید تجهیزات روشنایی و سایر حوزه های مشابه پرداخت شد.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فاروج گفت: بسیج سازندگی پس از پرداخت وام در بازاریابی محصولات و تولیدات این کارگاه ها و مردم در کنار آنها بوده و با برگزاری نمایشگاه های مختلف و استفاده از ظرفیت فضای مجازی کمک شایانی می کند. تا جایی که توانایی دارند..

جوانمرد با اشاره به دیگر فعالیت های بسیج سازندگی گفت: آبرسانی 2 روستای احسان آباد و آق چشمه از روستاهای محروم و دورافتاده شهرستان با ظرفیت بسیج سازندگی و به فضل الهی انجام شد. مشکلات آب شرب بهداشتی این روستاها حل می شود.

وی افزود: آبرسانی به روستای ریزه که از دیگر روستاهای مضطر شهرستان است آغاز شده است و به یاری خداوند به زودی مشکلات مردم این روستا مرتفع خواهد شد.

یکی از مسئولان بسیج سازندگی فاروج گفت: نوسازی 6 واحد مسکونی نیازمندان و توزیع بیش از 1000 بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار از دیگر اقدامات کوچک بسیج سازندگی شهرستان فاروج در راستای محرومیت زدایی ابتدای سال است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید