پرداخت مبلغ بابت رتبه معلم برای معلمان مهرآفرین

پرداخت مبلغ بابت رتبه معلم برای معلمان مهرآفرین

محمد وحیدی با اشاره به اقدامات بعدی نمایندگان مجلس به ویژه اعضای کمیسیون آموزش مجلس برای پرداخت هزینه اجرای قانون رتبه بندی معلمان طرح مهر آفرین گفت: وزیر آموزش و پرورش در آخرین جلسه کمیسیون آموزش برگزار شد. در خصوص پرداخت این مبلغ به معلمان طرح مراحآفرین.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس، تعداد معلمان طرح مهر آفرین را با تشخیص متولیان آموزش و پرورش 85 هزار معلم دانست و یادآور شد: پس از اجرا. طبق قانون ارزشیابی معلمان، وجوهی به حساب این دسته از معلمان پرداخت نشده است که خلاف قانون تشخیص داده شده است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات تطبیق مصوبات، معلمان طرح مهرآفرین نیز باید مشمول قانون ارزشیابی معلمان شوند و اقدام دولت مبنی بر عدم پرداخت طبق لایحه برای این دسته از معلمان مغایر است. قانون.

وحیدی با بیان اینکه معلمان طرح مهر آفرین با تعهد وزیر آموزش و پرورش در آخرین جلسه کمیسیون آموزش مشمول اجرای قانون ارزشیابی معلم می شوند، گفت: از سوی دیگر موضوع تغییر وضعیت و استخدام رسمی این معلمان که به تاخیر افتاد. فرآیندی موازی برای استخدام نیروهایی با سابقه تحصیل دنبال می شود.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس تاکید کرد: انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه هر چه سریعتر پروژه مهرآفرین را در اولویت قرار دهد و سازمان اداری و سازمان جذب نیز جذب رسمی این مجموعه را پیگیری کند. از معلمان .به آرامی

دیدگاهتان را بنویسید