پرداخت علی الحساب قانون رتبه بندی معلمان مهرآفرین

پرداخت علی الحساب قانون رتبه بندی معلمان مهرآفرین

«محمد وحیدی» عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات شورای اسلامی ایران درباره پرداخت به دلیل اجرای قانون رتبه بندی معلمان طرح مهر آفرین گفت: تعداد معلمان طرح مهر آفرین. حدود 85000. معلمان آنها تمام نشده است.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه هیات تطبیق مصوبات، معلمان طرح مهر آفرین نیز باید مشمول قانون ارزشیابی معلمان شوند و اقدام دولت مبنی بر عدم پرداخت آنها خلاف قانون است.

یکی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: طبق اطلاعات ما نامه ای از وزارت آموزش و پرورش به خزانه داری برای پرداخت حقوق این گروه از معلمان ارسال شده و پرداخت آن باید توسط خزانه انجام شود. ارسال شده است و منتظر انجام برنامه و بودجه پرداختی معلمان مهر آفرین از خزانه و سازمان است که به احتمال زیاد به زودی محقق خواهد شد.

واحدی یادآور شد: معلمان مهربان 2 مشکل داشتند. یکی اینکه حکمشان رسمی و قطعی می شود که ربطی به رتبه بندی ندارد و انشالله وضعیت استخدامی آنها از سوی سازمان اداری و سازمان استخدامی پیگیری می شود اما هیات آموزش و پرورش و هیات اصلاح و تربیت با همین شرایط فعلی معلمان مهر آفرین مشمول امتیاز محسوب می شود، لذا باید مبلغی را که به آنها تعلق می گیرد پرداخت شود.

دیدگاهتان را بنویسید