پردیس سینمایی قرچک آماده بهره برداری شد


ساعت: 15:17
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909538

با تصویب کمیسیون بررسی موضوع ماده 8 آیین نامه تاسیس، ساماندهی و نظارت بر سالن های سینمایی، پردیس سینمایی شهرستان کرچک ورامین آماده بهره برداری شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی سازمان سینمایی، محمدرضا فرجی، مدیرکل دفتر توسعه زیرساخت ها و فناوری های سینمایی و سمعی و بصری و رئیس کمیسیون مذکور، ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری کرچک در جهت احداث بنای مذکور. پردیس، این اقدام گامی در راستای توسعه زیرساخت های سینمایی در شهرهای محروم و تحقق شعار عدالت فرهنگی در دولت سیزدهم است.

این پردیس سینمایی پیرو تفاهم نامه سازمان سینمایی و شهرداری قرچک در زمینی به مساحت 10 هزار متر و زیربنای حدود 1100 متری در شهرک طلیعه قرچک احداث شده است.

سنگ بنای این پردیس سینمایی که گمان می رود اولین سینمای شهر کرچک باشد در سال 1376 به زمین زده شد.این پردیس سینمایی با 3 سالن و ظرفیت 312 صندلی آماده بهره برداری است.

لازم به ذکر است که کمیسیون برای رسیدگی به موضوع تحت هنر. 8 آیین نامه تأسیس، ساماندهی و نظارت بر سینماها متشکل از نمایندگان وزارت کشور، انجمن سینماگران، فرماندهی انتظامی، وزارت راه و فواید عمومی، شهرداری و سازمان سینمایی و صوتی. -فعالیت های بصری وظیفه مطالعه و صدور مجوز اصولی ساخت و صدور پروانه بهره برداری از سینماها را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید