پردیس چارسو محل برگزاری پانزدهمین جشنواره فیلم حقیقت است

زمان: 09:18
تاریخ انتشار: 1400/09/13
کد خبر: 1789300

گزیده‌ای از برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم واقعیت به پردیس سینمایی چارسو محدود می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد حمیدی مقدم دبیر پانزدهمین جشنواره فیلم واقعیت گفت: با توجه به واکسیناسیون عمومی و بازگشایی سینماها، شورای سیاستگذاری جشنواره تصمیم گرفت بخشی از برنامه های پانزدهمین جشنواره فیلم واقعیت را در پردیس سینمایی و فیزیکی چارسو اجرا کند. “

وی ادامه داد: شورای سیاست گذاری جشنواره از بدو تاسیس دو روش اجرایی را پیش بینی کرده است و با توجه به تجربه آنلاین موفق چهاردهمین دوره، زیرساخت های این موضوع کاملا آماده و آماده شده است.واکسیناسیون و کاهش بروز آلودگی به ویروس کرونا در هفته های اخیر توانایی جسمی محدودی را برجسته کرده است. متأسفانه شیوع سویه جدید ویروس تاج نگرانی ها را تشدید کرده است و از این نظر جشنواره سینما حقیقت تحت تأثیر سیاست های ستاد ملی تاج و تخت قرار گرفته است.

حمیدی مقدم افزود: طبق رایزنی ها و تحقیقات انجام شده این برنامه های محدود را به پردیس سینمایی چارسو خواهیم برد که فضایی آشنا برای دوستداران و فعالان سینمای مستند و قبل از آن تجربه برگزاری جشنواره سینمای واقعیت است. در او. اما اکثر برنامه ها را می توان به صورت آنلاین و برای مخاطبان گسترده در پلتفرم ها تماشا و تماشا کرد.

دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی سینما حقیقت ادامه داد: با توجه به آلودگی هوای تهران، ترافیک و رعایت پروتکل های بهداشتی طبیعی به علاقمندان فیلم مستند توصیه می کنیم از طریق سکوها از جشنواره دیدن کنند. تمامی رویدادهای جشنواره از طریق irandocfest.ir پخش می شود. اکران فیلم ها در پرتال جشنواره انجام می شود و سایت هاشور و نماوا باجه بلیط فروشی برای تماشای آثار برای علاقه مندان دارند. جزئیات این بخش به زودی در نشست خبری به اطلاع مخاطبان جشنواره خواهد رسید.

دبیر پانزدهمین جشنواره بین المللی سینمای واقعیت در پایان گفت: پروتکل های بهداشتی.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مستند سینما حقیقت به دبیری محمد حمیدی مقدم از ۱۵ تا ۲۲ آذرماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید