پرسپولیس از مهاجم محبوب استقلال دست بر نمی دارد

مدیرعامل پرسپولیس که پس از جذب هفت بازیکن که چهار نفر از آنها ملی پوش هستند، انتظار نداشت با واکنش تند یحیی گل محمدی مواجه شود، حالا با وجود تلاش رسانه ها برای پاسخگویی به این موضوع. ، به دنبال فسخ انتقال این باشگاه به بهترین شکل ممکن است.

پرسپولیس تاکنون موفق شد علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، مرتضی پورعلیگنجی و سعید صادقی را به عنوان چهار بازیکن تیم ملی به خدمت بگیرد و گئورگی گلسیانی، محمدمهدی احمدی (بازیکن تیم المپیک ایران) و دانیال اسماعیلی فر نیز دیگر بازیکنانی بودند که در پرز این حضور داشتند. تابستان داغ چندین نقل و انتقال به تیم پالفوس اضافه شد.

اما مشکلات پیش آمده در نقل و انتقال مهاجمان مد نظر یحیی گل محمدی، سرمربی ارتش سرخ را که از ضعفی که در فاز هجومی و گلزنی فصل گریبانگیر تیمش می شود، تهدید می کند، از هم اکنون اعتراض کند. در موضوع را گزارش دهید. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس از هم اکنون با جو ناسازگار است و در سکوت تلاش می کند تا این امتحان نهایی را به سلامت پشت سر بگذارد و در تابستان نمره خود را بگیرد.

یحیی گل محمدی و البته پرسپولیسی ها از آوردن دو مهاجم خارجی با کیفیت و البته یک گلزن با توجه به داشته های این تیم در خط حمله خوشحال خواهند شد. سوالی که علیرغم تلاش های صورت گرفته در این زمینه در ماه ها و هفته های اخیر بی نتیجه مانده است.

اما درویش با انتخاب نهایی یحیی گل محمدی مهاجم سری B برزیل توانست نتایج مثبتی کسب کند و مذاکرات با باشگاه این بازیکن در خصوص میزان رضایتنامه و دستمزد بازیکن مورد نظر در حال انجام است. دنبال. باشگاه به این انتقال بسیار امیدوار است و اگر دوباره مشکل خاصی پیش نیاید باید منتظر این انتقال باشیم.

با این حال ممکن است مدیرعامل پرسپولیس در آخرین اقدام خود متوجه نکته جالبی شود. شیخ دیابته مهاجم سابق استقلال که سابقه حضور آقای گلی در فوتبال ایران را نیز دارد، در چند وقت اخیر بارها به یحیی گل محمدی پیشنهاد شده و سرمربی سرخ ها بنا به خواسته های فنی خود در برابر این سوال مقاومت کرده است.

اما کیفیت قابل توجه این مهاجم فرانسوی که فصل گذشته در تیم الغرافه و در جمع شاگردان آندره آ استراماچونی موفق شد در 16 بازی 11 گل به ثمر برساند، باشگاه را منتظر انجام این انتقال کرد.

دیدگاهتان را بنویسید