پرسپولیس اعداد را به لیگ برتر منتقل کرد

پرسپولیس اعداد را به لیگ برتر منتقل کرد

نیم فصل دوم بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال از روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر آغاز می شود که در مهم ترین دیدارها استقلال در اصفهان میزبان سپاهان و پرسپولیس از دیگر تیم اصفهان یعنی ذوب آهن خواهند بود. ، در جمعه.

پرسپولیس در پایان نیم فصل اول با 32 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و تیم های سپاهان، گل گهر سیرکان و استقلال با 27 امتیاز به دلیل تفاضل گل در رده های دوم تا چهارم قرار دارند.

آمار پرسپولیس قابل توجه است به طوری که با همین نتیجه سال گذشته در رده دوم قرار گرفت. سره پوشان فصل گذشته در پایان نیم فصل اول بیست و یکمین دوره لیگ 9 برد، 5 تساوی و 1 باخت از 15 مسابقه به دست آورد و امسال نیز با شرایط مشابه در جایگاه نخست قرار دارد.

شاگردان یحیی گل محمدی در این فصل 20 بار دروازه حریف را باز کرده اند و تنها 6 بار گل خورده اند. در شرایطی مشابه فصل گذشته آمار خط حمله ارتش سرخ با یک گل جلو بود و 21 گل زد اما 10 گل در دارایی این تیم جایز شد.

استقلال فصل گذشته با 35 امتیاز قهرمان نیم فصل اول شد و 10 برد، 5 تساوی و بدون باخت به ثبت رساند. آبی پوشان در این سال با هدایت ریکاردو ساپینتو 7 برد و 6 تساوی و دو باخت کسب کرده اند.

استقلال در پایان نیمه اول سال گذشته با هدایت فرهاد مجیدی موفق شد 24 بار گلزنی کند که تنها 5 بار دروازه خود را باز کرده بود. آبی ها در مسابقات قهرمانی امسال 15 بار دروازه حریف را باز کردند و 10 بار گل خوردند.

دیدگاهتان را بنویسید