پرسپولیس با این ستاره دست نیافتنی می شود

پرسپولیس با این ستاره دست نیافتنی می شود

ستاره سابق تیم ملی معتقد است کارلوس کی روش گزینه خوبی بود اما تیم ایران برای صعود از گروه خود باید تاکتیک های متنوعی داشته باشد. ناصر محمدهانی با بیان این سخنان افزود: اینکه چرا در این مقطع سرمربی تیم ملی تعویض شد و فرد دیگری انتخاب شد موضوع جدیدی در فوتبال عجیب ایران نیست. ما در سال های گذشته همین کار را کرده ایم. مرحوم ایویچ را در آستانه جام جهانی 1998 اخراج کردیم و فوتبال ما به این مشکلات عادت کرده است!

وی ادامه داد: دراگان اسکوچیچ هم برای تیم ملی تلاش زیادی می کند. او در شرایط بدی تیم ملی را تحویل گرفت و باید ابتدا هر 4 بازی را می برد وگرنه ایران در مرحله اول مقدماتی جام جهانی حذف شد. تیم ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ نتایج بسیار خوبی کسب کرد اما با گذشت زمان یک سری مشکلات حاشیه ای گریبان تیم ملی را گرفت.

ستاره سابق تیم ملی افزود: با بیانیه ای که تیم ملی نوشته و مصاحبه های انجام شده به نظر می رسید کنترل بازیکنان از دست دراگان اسکوچیچ خارج شده است. طبق شنیده ها، تیم ملی فاقد نظم و انضباط همیشگی بود و همه این موارد دست به دست هم داد تا این مربی کروات از سمت خود برکنار شود. این مشکلات، به اضافه دو باخت مقابل کره جنوبی و سپس الجزایر، در کنار هم باعث اخراج اسکوچیچ شد. او به او گفت خسته نباشی چون واقعا زحمت کشید و زودتر از همه رقبا تیم ما را به جام جهانی 2022 قطر رساند. امیدوارم فدراسیون فوتبال با نحوه جدایی او برخورد کند و پول او را به گونه ای بدهد که منجر به شکایت به فیفا و غیره نشود.

ناصر محمدهانی در خصوص انتخاب کارلوس کی روش نیز اظهار کرد: کارلوس کی روش مربی باتجربه ای است که فوتبال ایران را به خوبی می شناسد اما در دفاع استاد است. امیدوارم تیم ملی ایران تنها به دنبال دفاع از جام جهانی قطر نباشد. ما در حال حاضر لژیونرهایی در اروپا داریم که بیشتر به خاطر برنامه های کی روش در گذشته است. او باید از این پتانسیل بالا و بازیکنان هجومی خوبی که داریم نهایت استفاده را ببرد تا به دروازه حریف نزدیک شویم.

وی درباره بازی های ایران در جام جهانی 2018 روسیه خاطرنشان کرد: در جام جهانی روسیه مقابل مراکش، پرتغال و اسپانیا بازی های خوبی انجام دادیم اما بیشتر مالکیت توپ را به حریف دادیم و شروع به دفاع کردیم. شکی نیست که دفاع مقابل تیم های بزرگ یک هنر است. با این حال همه ما دوست داریم تیم ملی کشورمان به مرحله حذفی بعدی جام جهانی صعود کند. اگرچه در گروه ایران حریفان قدرتمندی مانند انگلیس، آمریکا و ولز وجود دارد اما با برنامه ریزی خوب و استفاده از فرصت ها می توانیم به دور بعد صعود کنیم. کارلوس کی روش پنجمین جام جهانی خود را به عنوان سرمربی پشت سر می گذارد و این تجربه می تواند به تیم ملی کمک کند.

ناصر محمدهانی در ادامه در مورد شرایط پرسپولیس گفت: پرسپولیس در نقل و انتقالات این فصل خریدهای خوبی انجام داد و نقاط ضعیف خود را ترمیم و تقویت کرد. فکر می‌کنم با اضافه شدن وحید امیری به ترکیب پرسپولیس، این تیم بیش از پیش دست نیافتنی‌تر شود و به امید قهرمانی.

وی درباره دیدار هفته ششم پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: این تیم در حال حاضر در لیگ برتر صدرنشین است و نباید این برتری را از دست بدهد. بازی با نفت مسجد سلیمان در شهر این تیم کار ساده ای نیست اما پرسپولیس پتانسیل برتری و پیروزی را دارد.

دیدگاهتان را بنویسید