توسعه بدون توجه به تامین زیرساخت های انرژی دست نیافتنی است / تامین برق پایدار در منطقه با احداث پروژه پست 230 کیلوولت


ساعت: 10:14
تاریخ انتشار: 1401/01/18
شناسه خبر: 1820183

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان:

علیرضا پرنده مطلق گفت: توسعه بدون در نظر گرفتن تامین زیرساخت های تامین انرژی دست نیافتنی است و از این رو پروژه ها به ویژه در بخش های تولیدی و برق باید سریعتر توسعه یابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، علیرضا پرنده مطلق; مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان و معاون برنامه ریزی و توسعه به همراه مدیرکل انتقال برق منطقه ای سیستان و بلوچستان از محل پروژه بزرگ و مهم پست 230 کیلوولت بازدید و آخرین روند و پیشرفت کار را از نزدیک زیر نظر گرفتند. پروژه

وی شب گذشته در این بازدید با تذکر به پیمانکار نسبت به تکمیل پروژه در اسرع وقت گفت: با توجه به نزدیک شدن به فصل تابستان و آغاز پیک سال 1401 از تمامی توان و امکانات شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان استفاده شود. انجام به موقع این پروژه بسیار مهم است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: این پروژه با وام یک هزار و 400 میلیارد ریالی به صورت ویژه در حال اجراست و تا اردیبهشت 1401 به بهره برداری می رسد.

وی افزود: با توجه به برنامه ریزی و تاخیر پیش آمده امیدواریم در شهریور ماه 1401 شاهد کار این پروژه مهم در حوزه برق پایدار در منطقه باشیم.

پرنده مطلق یکی از مهمترین موضوعات و اولویت ها در مدیریت مصرف برق است و گفت: لزوم تلاش مستمر برای تامین برق پایدار و مطمئن برای همه مشترکان حائز اهمیت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید