پرسپولیس به زمان هماهنگی نیاز دارد/بازی های تیمی درخشان دور از دسترس نیست


ساعت: 13:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۹
کد خبر: 1891221

به این ترتیب هواداران بهترین حامیان تیم هستند.

مشاور مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: تیم در حال حاضر نیاز به استراحت دارد و قطعا نمایش های درخشان پرسپولیس دور از دسترس نیست.

به گزارش خبرگزاری دانا و به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، محمود خوردبین مشاور مدیرعامل و پیشکسوت این باشگاه گفت: پرسپولیس امسال با تغییرات زیادی روبرو بوده و برای رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان دارد. هواداران نگران نباشند و با هماهنگی کامل بازیکنان، تیم به شرایط ایده آل خود می رسد و بازی های قابل قبولی را برگزار می کند.

وی با بیان این مطلب ادامه داد: پرسپولیس همیشه پرسپولیسی است و با کمی صبر و تحمل می توانیم به تیم کمک کنیم. تیم الان به آرامش نیاز دارد و قطعا بازی های درخشان پرسپولیس دور از دسترس نیست. پرسپولیس هر هفته پیشرفت می کند و با اضافه شدن یک مهاجم خارجی به ترکیب امیدواریم روزهای درخشانی برای صعود به بالای جدول پیش رو داشته باشیم.

مشاور مدیرعامل باشگاه در پایان گفت: هواداران بهترین حامیان تیم در این مسیر هستند و با حوصله و حمایت خود می توانند به روند رشد تیم و هماهنگی کامل کمک کنند و شاهد موفقیت های بیشتر پرسپولیس باشند. باشگاه پرسپولیس تمام تلاش خود را به کار گرفت تا با حمایت مطلق کادر فنی و بازیکنان زمینه موفقیت های آینده را فراهم کند. پرسپولیس با اتحاد و همبستگی می تواند بار دیگر قدرت خود را در فوتبال ایران و آسیا نشان دهد.

دیدگاهتان را بنویسید