در رفتار آماتور اسکوچیچ، نتیجه گیری در برابر انگلیس دور از دسترس نیست


ساعت: 08:15
تاریخ انتشار: 1401/01/17
کد خبر: 1819493

مدافع سابق تیم ملی فوتبال گفت: با دراگان برخورد آماتوری شد و اخراج او اصلا درست نیست.

محمدرضا مهدوی مدافع سابق تیم ملی فوتبال در گفت و گو با خبرنگار ورزشی دانا در خصوص قرعه کشی تیم ملی در جام جهانی 2022 قطر گفت: باید به همه سلیقه ها احترام گذاشت اما به نظر من تساوی با دو تیم خوب خیلی خوب بود.» ترجیح هر فوتبالیستی بازی با بزرگان فوتبال جهان است.

وی ادامه داد: در جام جهانی تیم ضعیفی نداریم و اگر یک تیم ضعیف شود دیگر جام جهانی معنا ندارد. رویارویی با بازیکنان بزرگ دنیا فرصتی برای فوتبال ماست تا از سرمایه های فوتبال ملی در طول سالیان متمادی محافظت کند.

مهدوی درباره انتظار برای صعود به تیم ملی گفت: همه ما بهترین شرایط را برای تیم ملی می خواهیم اما اگر کادرفنی و مسئولان بخواهند صعود کنند با دست روی دست گذاشتن و دلبستگی به جایی نمی رسیم. به وقایع. و این راهش نیست.»

وی تاکید کرد: برای انجام کاری باید به فکر تدارکات مناسب بود. نوبت ماست که یک سازه بسازیم و از آن بهره ببریم. در قطر باید تعجب کنیم، اما سلام کردن به معنای شیرین کردن دهان نیست. ما به یک فرآیند زمان بر نیاز داریم، اما نتیجه می گیریم.

بازیکن سابق سرخ پوشان پایتخت گفت: مثبت اندیشی در همه جای زندگی عالی است و به تیم ملی کمک می کند. اگر می گوییم از این به بعد گم شده ایم پس اصلا شرکت نکنیم! ما باید با منطق در همه زمینه ها جاه طلب باشیم.

وی ادامه داد: پیروزی تیم ملی مقابل انگلیس دور از دسترس نیست اما شرایط و امکانات خاصی را می طلبد. ما باید هماهنگ تر باشیم. در فاز دفاعی خیلی خوب نبودیم و هافبک هم هنوز جمع نشده است. باید مسابقات بزرگی برگزار کنیم.

مهدوی در خصوص وضعیت فدراسیون فوتبال اذعان داشت: فدراسیون فاقد ثبات مدیریتی است و این مشکل از بالا به پایین کشیده شده است. وضعیت رئیس فدراسیون فوتبال باید در جلسه ای مشخص شود که برای تصمیم گیری های سریع و موثر دیر شده است.

وی در نهایت درباره ادامه همکاری با اسکوچیچ گفت: دراگان رفتار آماتوری از خود نشان داده و اخراج او اصلا درست نیست. اگر کسی را نمی خواهیم، ​​باید اصولی و حرفه ای باشیم. باید احساسات ایرانی مان را کنار بگذاریم و اصولی تصمیم بگیریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید