پرسپولیس در دربی مقابل استقلال هم برنده است

پرسپولیس در دربی مقابل استقلال هم برنده است

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق پرسپولیس به گل پریرا در برد آن تیم مقابل ملوان اشاره کرد و گفت: خیلی خوب بود که این بازیکن در نهایت توانست برای پرسپولیس گلزنی کند. روحیه خوبی برای مهاجم جدید ایجاد نمی کند.

وی افزود: اکنون که پریرا توانسته پای خود را برای گلزنی باز کند، قطعا می تواند در دیدارهای بعدی برای پرسپولیس مثمر ثمر باشد. پریرا به این گل نیاز داشت و حالا با زدن این گل می تواند زودتر جای خود را در تیم پرسپولیس پیدا کند.

بازیکن قدیمی پرسپولیس درباره عملکرد کلی این تیم خاطرنشان کرد: وقتی بازی با نتیجه 3 بر صفر به پایان می رسد یعنی تیم برنده توانسته حریف خود را در موقعیت ضعیفی قرار دهد. تیم ملوان یکی از تیم های خوب استان گیلان است که همیشه مقابل تیم های سخت خوب بازی می کند، اما پرسپولیس در این دیدار آنقدر کامل، هماهنگ و منظم فوتبال بازی کرد که نباید نتیجه دیگری می گرفت.

داداش زاده همچنین به گل سعید صادقی اشاره کرد و توضیح داد: خیلی خوب بود که سعید صادقی توانست برای پرسپولیس گلزنی کند. قطعا چنین بازیکنانی در ترکیب پرسپولیس می توانند در هفته های اخیر تاثیرگذار باشند. سعید صادقی، وحید امیری، پریرا و به خصوص ترابی که در این بازی عملکرد فوق العاده ای داشتند، از جمله افرادی هستند که قطعا می توانند در 5 بازی آخر فصل، سرنوشت قهرمانی پرسپولیس را تغییر دهند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره شانس این تیم برای رسیدن به قهرمانی تصریح کرد: با وجود اینکه پرسپولیس در هفته های ابتدایی نیم فصل دوم هماهنگی خوبی نداشت و امتیازات زیادی را از دست داد، اما حالا بچه ها به خودشان برگشته اند و تیم در شرایطی که بوی قهرمانی می دهد. اصلا نباید نگران اختلاف امتیاز با بالای جدول باشیم. سپاهان بازی های سختی در پیش دارد و استقلال قطعا امتیازات را از دست خواهد داد. این پرسپولیس بوی قهرمانی می دهد.

وی در پایان تاکید کرد: نکته مهم برای تیم یحیی این است که به هیچ وجه عقب ننشینند و در روزهایی که وحید امیری و مهدی ترابی در اوج آمادگی قرار دارند، با اتکا به توان بالای تیم با قدرت به جلو بروند. بازیکنان باتجربه آنها مطمئنم دربی به نفع پرسپولیس تمام می شود و استقلال نمی تواند پرسپولیس را شکست دهد. البته هنوز عجله ای برای بازی مقابل استقلال وجود ندارد و فعلا باید به فکر مس کرمان باشید.

دیدگاهتان را بنویسید