پرسپولیس دلتنگ مهدی کایدی است

پرسپولیس دلتنگ مهدی کایدی است

در میان حیرت اهالی فوتبال، تیم هواداران موفق شد پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. پیشکسوت پرسپولیس و فوتبال ایران معتقد است برخی از بازیکنان به اندازه نام این تیم مقابل هواداران بازی نکرده اند.

بهزاد داداش زاده گفت: به نظر من برخی بازیکنان در حد تیم پرسپولیس بازی نکردند. بازیکنی که برای پرسپولیس بازی می کند باید بداند که در یک اتاق شیشه ای است. همه رسانه ها، هواداران، هواداران فوتبال، کارشناسان و غیره. آنها را می بینند و حتی حق ندارند یک روز عادی باشند.

وی ادامه داد: بازیکنان پرسپولیس و استقلال باید همیشه قد بلند باشند و تمام توان خود را ارائه دهند. به نظر من هیچ بهانه ای برای باخت به تیم هوادار وجود ندارد. با تمام احترامی که برای یک تیم خوب قائلم، پرسپولیس باید حداقل 2 گل از این تیم ها جلوتر باشد اما در خانه و در ورزشگاه آزادی به این تیم می بازد. در زمان علی آقا پروین اگر مقابل تیم های پایین دستمان مساوی می کردیم جرات نمی کردیم وارد رختکن شویم چه برسد به باخت!

بازیکن سابق پرسپولیس افزود: من می گویم فوتبالیست ها هر چقدر هم که پول می گیرند می توانند خوش بگذرانند اما نمی شود قراردادی نزدیک به 10 میلیارد تومان یا بیشتر داشت و حتی یک پاس محکم و ساده هم نداد! من در این بازی به غیر از محمد عمری هیچ بازیکن دیگری از پرسپولیس را ندیدم که دو نفر را دریبل بزند یا از 18 قدم وارد محوطه جریمه شود یا شوت بزند. آیا ممکن است؟ در ورزشگاه آزادی باید با اعتماد به نفس بازی کنید که تیم های حریف از تیم پرسپولیس می ترسند نه اینکه حریف را دوشیده باشند.

وی به داوری این دیدار نیز اشاره کرد و یادآور شد: من هم می گویم قبل از صحنه گل تیم هوادار، بازیکن حریف روی محمد عمری اشتباه کرد و داور در این صحنه اشتباه کرد اما قبل و بعدش چه؟ آیا پرسپولیس توانست فشار لازم را وارد کند و گلزنی کند؟ دروازه حریف به توپ بسته بود؟ حملات چگونه بود؟ البته داوری در چند هفته اخیر متاسفانه به مصاف تیم پرسپولیس رفته است اما پرسپولیس تیم قدرتمند و بسیار با استعدادی است. پرسپولیس نباید با اشتباه داور ببازد. باید آنقدر قوی باشد که در هر بازی 2 گل از حریف پیش بیفتد. اما باز هم می گویم که اشتباهات داوری در مورد تیم پرسپولیس استاندارد شد.

داداش زاده همچنین با اشاره به عملکرد هافبک های پرسپولیس خاطرنشان کرد: غیبت مهدی ترابی در این دیدار احساس شد. باز هم سعید صادقی مصدوم و هافبک های میانه تیم هم دچار افت شدند. کمی از آن وسط بود که محمد عمری چند حرکت انجام داد اما بقیه هافبک ها به خودی خود نرسیدند. البته شرایط تیم را نمی دانم اما وحید امیری مدافع چپ نیست. او یک هافبک چپ و وینگر است که اگر جلوتر باشد می تواند خطرناک تر باشد، اما حالا او یک دفاع چپ است.

وی به موفقیت های اخیر استقلال اشاره کرد و گفت: اکنون می بینیم که استقلال با مهدی قیدی به اوج رسیده است. او بازیکنی است که با حرکات تکنیکی خود تفاوت را رقم می زند و به نظر من پرسپولیس در هفته اخیر مهدی کایدی را در ترکیب تنگ کرده است. پرسپولیس یا هر تیم بزرگ دیگری نیاز به ستاره دارد. بازیکنی که می تواند کار کند و این کمبود در هفته های اخیر در این تیم محسوس بوده است.

داداش زاده در خصوص دیدار حذفی پرسپولیس مقابل سپاهان اصفهان نیز تصریح کرد: قطعا بازی بسیار سختی برای تیم پرسپولیس خواهد بود. سپاهان در خانه بازی می کند و با این تیم بسیار ماهر و گران قیمت به دنبال قهرمانی در جام حذفی و لیگ برتر است. البته اگر پرسپولیس خودش باشد و بچه ها در سطح واقعی خود بازی کنند، مطمئن باشید که در اصفهان موفق خواهند بود. پرسپولیس باید شرایط جدیدی را در اصفهان ایجاد کند و نمایشی طوفانی برای حذف سپاهان به نمایش بگذارد. برنده این دیدار حتی می تواند با اعتماد به نفس بیشتری در لیگ برتر بازی کند و به دنبال قهرمانی باشد.

دیدگاهتان را بنویسید