پرسپولیس ستاره ماندگار شده است؟

پرسپولیس ستاره ماندگار شده است؟

مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران فصل گذشته با قراردادی چهار ساله به تیم فوتبال پورتو پیوست و امسال دومین فصل حضور خود را در این تیم سپری خواهد کرد.

با توجه به درخشش طارمی در این دو فصل صحبت های زیادی مبنی بر توجه سایر تیم های اروپایی مانند میلان، آرسنال و توجه به این مهاجم به گوش می رسد. از آنجایی که پورتو یکی از فعال ترین تیم ها در بازار نقل و انتقالات اروپاست، انتظار می رفت این مهاجم ایرانی از همین کانال به تیمی بزرگتر منتقل شود.

بازیکنانی مانند الکس تلس، خسوس کورونا و سرخیو اولری در همان دو فصل پورتو را به مقصد منچستریونایتد، سویا اسپانیا و رم ایتالیا ترک کردند. یکی دیگر از انتقال های موفق پورتو، انتقال لوئیز دیاز به لیورپول در زمستان بود که نشان داد استعدادیاب های تیم های بزرگ اروپایی، لیگ پرتغال و تیم پورتو را زیر نظر دارند.

این موضوع در کنار درخشش طارمی و توانایی او در گلزنی و پاس گل، او را امیدوار کرد تا در لیگی بزرگتر از پرتغال بازی کند. البته با اعلام روزنامه پرتغالی «ابولا» در شماره شنبه خود، اعلام شد طارمی در فصل 2020-23 در پورتو می ماند و سومین سال حضور خود را در این تیم سپری خواهد کرد. با توجه به اهمیت این خبر، ابولا حتی آن را روی جلد خود قرار داد.

کار طارمی در این فصل فوتبال پرتغال فردا با بازی فینال مقابل توندلا به پایان می رسد. پورتو قهرمان لیگ پرتغال شد و طارمی با 20 گل و 12 پاس گل بهترین بازیکن پورتو و تاثیرگذارترین بازیکن پرتغال شد. او می تواند آمار خود را در فینال جام حذفی بهبود بخشد.

دیدگاهتان را بنویسید