پرسپولیس و رقبای استقلال و نکونام را رها نکردند. گزینه جدید هم پرید

پرسپولیس و رقبای استقلال و نکونام را رها نکردند.  گزینه جدید هم پرید

با وجود اینکه استقلال پس از روی کار آمدن جواد نکونام موفق شد مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان را به خدمت بگیرد اما تعداد بازیکنان سرشناسی که او از دست داده بسیار بیشتر از بازیکنان جدید است و این مشکل برای آبی پوشان مشکل بزرگی ایجاد می کند. حالا همه می دانند که نه خبری از مهدی قیدی است و نه برای محمد محبی برای فصل بعد. رافائل سیلوا جدا شد و حسین حسینی نیز از گروه استقلالی ها خداحافظی کرد. علاوه بر همه اسامی که نام بردیم، 3 بازیکنی که جواد نکونام به طور جدی تحت تعقیب آنها بود، به قول فوتبالی ها توسط پرسپولیس و سایر تیم های لیگ برتری نیز “ربوده” شدند و یک بازیکن چهارم دوشنبه شب در حالی که مشکلات نکونام در اولین فصل حضورش روی نیمکت افزایش استقلال.

استقلال تبدیل به پرسپولیس شد

یکی از مهم ترین بازیکنانی که سرمربی استقلال از ابتدای حضورش اصرار به جذب او داشت مسعود ریگی بود. هافبک کم حاشیه ای که پیش از این در استقلال بازی می کرد اما به سپاهان پیوست. ریگی در لیست نام های ناشناس قرار داشت اما ناگهان خبر رفت او به باشگاه پرسپولیس رفته و پس از تمدید قرارداد علیرضا بیرانوند و ممانعت از استقلالی شدن او، هافبک سابق استقلال را به خدمت گرفتند!

حسرت اسدی

یکی دیگر از بازیکنانی که نکونام با پیراهن آبی علاقه زیادی داشت رضا اسدی بود. فردی که سرمربی استقلال حتی در یکی از مصاحبه هایش به آن اشاره کرد. استقلالی ها خواستار جذب رضا اسدی بودند و به او پیشنهاد دادند اما شرایط در سپاهان بهتر بود و این بازیکن فصل آینده را در طلایی پوشان دیار زاینده رود سپری خواهد کرد.

عارف در تبریز

جواد نکونام دیگر بازیکن سابق استقلال نیز در این لیست حضور داشت اما مدیران باشگاه نتوانستند او را دوباره آبی پوش کند. سرمربی جدید آبی پوشان در این فصل قصد داشت عارف آغاسی را که پیش از این در استقلال شاگرد فرهاد مجیدی بود به جمع شاگردانش اضافه کند اما مدیران تراکتورسازی سریعتر و هوشمندانه عمل کردند تا عارف فصل آینده پیراهن این تیم محبوب تبریزی را بر تن کند.

اعتصاب قهرمانانه!

استقلال بعدازظهر دوشنبه چهارمین ضربه خود را در این عرصه وارد کرد و حالا جواد نکونام بیش از هر زمان دیگری متوجه مشکلات و نارسایی های مدیریتی استقلال شده است. البته با توجه به اینکه علی خطیر هنوز در عرض 48 ساعت تصمیم خود را نگرفته است، این مشکلات به گردن او نمی افتد و از نظر بازیکنانی که نام بردیم، تقصیر مدیرعامل جدید نیست، بلکه به هر حال احسان است. پهلوان روز دوشنبه به عنوان چهارمین بازیکن در ذهن جواد به سپاهان پیوست. نکونام عملاً از تور استقلالی ها کنار گذاشته شد.

دیدگاهتان را بنویسید