پروژه بعدی «امام موسی صدر» بهروز شعیبی

ساعت: 16:23
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791875

بهروز شعیبی کارگردان سینما گفت: پروژه «من موسی صدر را دارم» را در دست اجرا داریم و امیدوارم بعد از جشنواره بتوانم روی آن کار کنم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بهروز شعیبی کارگردان سینما و تلویزیون درباره فعالیت های اخیر خود گفت: در حال کار بر روی پروژه امام موسی صدر هستیم و امیدوارم بعد از جشنواره بتوانم روی آن کار کنم.

این کارگردان در توضیح بیشتر این پروژه گفت: این پروژه یا فیلم یا مستند خواهد بود. در حال حاضر بیشتر تحقیقات پروژه در حال انجام است و دو طرح برای آن داریم که هم در قالب داستان و هم در قالب داستان مستند می توانیم آن را توسعه دهیم. اما هنوز کسی به عنوان اسپانسر ظاهر نشده است.

شعیبی افزود: امیدوارم این کار تمام شود چرا که جزو علایق شخصی من است. من بیش از یک سال و نیم است که روی این پروژه کار می کنم و فکر می کنم او امروز برای ما یک شخصیت جذاب و بسیار واقعی است.

وی همچنین درباره دیگر فعالیت های خود توضیح داد: فیلم «پیشینی» را هم برای جشنواره فجر امسال آماده می کنم که فیلمی متفاوت و البته سیاسی نیست.

این کارگردان در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به تجربه ساخت سریال گلشیفتک در شبکه سینمای خانگی و احتمال تکرار تجربه های مشابه در این حوزه با وجود انتقاداتی که به او وارد شد، خاطرنشان کرد: این سریال هم کمدی بود. تجربه اینکه مخاطب خاصی وجود دارد. خودش را داشت و اتفاقاً دوستش داشتند. در زمان بدی پخش شد. در هنگام تغییر در تحویل DVD به DVD بود. سیستمی را پخش می کند که هنوز مخاطبان کمی دارد. امروزه در برخی سیستم ها با استقبال خوبی مواجه شده و مخاطب نیز از آن راضی است. همسایه ای دارم که در پاسخ به کاری که اخیرا انجام دادم می گوید این چه کارهایی است که می کنی گلشیفته بکن!

بهروز شعیبی با فیلم «روز عصیان» در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر حضور یافت که در هفته‌های اخیر در قالب یک مینی سریال سه قسمتی در فضای مجازی بدون اکران عمومی به نمایش درآمد.

انتهای پیام/

منبع: مهر

دیدگاهتان را بنویسید