پشت صحنه افشای قرارداد کاسیانو با پرسپولیس

پشت صحنه افشای قرارداد کاسیانو با پرسپولیس

آخرین وضعیت قرارداد با کاسیانو و گادوین مانچ را از باشگاه پرسپولیس خواهیم پرسید و این پاسخ ها را دریافت خواهیم کرد. کاسیانو 90 درصد انتقال او به پرسپولیس انجام شده و به محض امضای قرارداد ارسالی برای او و ظاهراً بخشی از قرارداد رسانه ای، کار مربوط به سفر و حضور او در تهران به پایان می رسد. به باشگاه پرسپولیس اعلام شد فردا و پس فردا تکلیف انتقال این مهاجم برزیلی مشخص می شود.

آیا وجود منبع حذف می شود؟
در مورد گادوین مانچ نیز گفته می شود مذاکراتی با این بازیکن و مدیر برنامه هایش انجام شده و هنوز توافقی صورت نگرفته و حضور این بازیکن در پرسپولیس 50-50 در نظر گرفته شده است. البته هنوز باید منتظر ماند و دید در روزهای دیگر چه اتفاقی می افتد. از فولاد به عنوان یکی از مشتریان هجومی فصل گذشته مس رفسنجان نیز یاد می شود.

پشت صحنه قرارداد کاسیانو را فاش می کند
انتشار تصویر قرارداد کاسیانو با پرسپولیس حواشی زیادی برای این انتقال ایجاد کرد. گفته می شود چند مامور در این ماجرا نقش داشته اند و به دلیل اینکه علاقه خود را در خطر می بینند، تصویر قرارداد بازیکن برزیلی را منتشر کرده اند. البته این اقدام دلیل دیگری هم دارد; گفته می شود بازیکنان باشگاه پرسپولیس برای نشان دادن تعداد زیاد قراردادهای این فصل دست به این کار زده اند!

این ماجرا پس از آن آغاز شد که باشگاه پرسپولیس از دو وکیل در پرتغال خواست تا با باشگاه پرتغالی برای کاهش رقم این بازیکن وارد مذاکره شوند تا به آنها کمک کند تا قرارداد را معقول کنند. انتخاب این دو وکیل و اعطای وکالت از سوی باشگاه پرسپولیس عاملی بود که برخی از عوامل نسبت به آن واکنش نشان دادند و در این زمینه وارد عمل شدند، حتی سپاهان نیز برای جذب کاسیانو در این پرونده دخالت کرد! به نظر نمی رسد محدودیت های این انتقال کامل باشد. البته باشگاه پرسپولیس اعلام کرده از فردی که این قرارداد را امضا نکرده شکایت خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید