پشت صحنه جدایی غیرمنتظره ستاره استقلال

پشت صحنه جدایی غیرمنتظره ستاره استقلال

در روزهای تعطیلی تمرین استقلال آبی پوشان با شوک دیگری مواجه شدند و سعید مهری هافبک مورد علاقه ریکاردو ساپینتو که جواد نکونام با او مشکل فنی نداشت از جمع بازیکنان این تیم جدا شد! او در واقع قراردادش را فسخ کرد تا یکی از معدود بازیکنان تاریخ استقلال در جریان رقابت های لیگ برتر شود که در کمتر از 7 ماه دو بار قراردادش را فسخ کرده است.

سعید مهری قبل از شروع لیگ بیست و سوم تابستان امسال به صورت یک طرفه قرارداد خود را فسخ کرد اما باشگاه استقلال این اقدام را غیرقانونی دانست و وارد عمل شد. در نهایت شرایط به گونه ای شد که سعید دوباره با استقلال قرارداد بست، اما با توجه به روایت سقف بودجه به گفته خودش و مدیران استقلال این رقم بسیار کمتر از آن چیزی بود که او تصور می کرد و باید موضوع را حل کرد. اصلاح قرارداد در تعطیلات نیم فصل اما شنیده ها حکایت از عدم انجام این اصلاحیه دارد و به همین دلیل سعید مهری ترجیح داده است از استقلال جدا شود. البته وارد نشدن به ترکیب ثابت و افت فصل گذشته قطعا در تصمیم این هافبک تاثیر داشت.

نکته مهم دیگری که بعدازظهر شنبه درباره ماجرای سعید مهری شنیدیم، شوک خارج از کشور جواد نکونام از جدایی اش بود. سرمربی استقلال تاکید کرد تا زمانی که دستیار جدیدی در پست او پیدا نشود هیچ بازیکنی نباید جدا شود و اتفاقاً به سبک بازی سعید نیز اعتقاد داشت به همین دلیل مخالف جدایی او بود اما وقتی متوجه شد این بازیکن جدا شده است. تیم، او در واقع شوکه شده بود زیرا توافقی وجود نداشت. با این او هیچ کاری نکرد و اتفاقاً از نظر فنی به مهری اعتقاد داشت اما حالا احتمالاً او را در بازی برگشت نخواهد داشت مگر اینکه اتفاقات دیگری رخ دهد و آن بازیکن دوباره مثل تابستان به استقلال برگردد که البته این احتمال زیاد نیست. .