پشت صحنه حضور ستاره پرسپولیس در تیم قطر

پشت صحنه حضور ستاره پرسپولیس در تیم قطر

دیگو آمادو بازیکن پرتغالی که با مهدی طارمی در تیم الغرافه قطر همبازی بود در گفت و گو با روزنامه اوجوگو از توانایی های مهدی طارمی پس از درخشش در پورتو صحبت کرد. طارمی و آمادو چند سال پیش در الغرافه قطر همبازی بودند و این بازیکن پرتغالی شناخت کافی از مهاجم ایرانی دارد.

آمادو در بخشی از این گفت و گو علاوه بر ویژگی های فنی طارمی به ویژگی های اخلاقی او نیز اشاره کرد.

وی گفت: طارمی هر کاری که در یک بازی انجام دهد اگر اشتباه کند احساس گناه می کند و پشیمان می شود. این نشان می دهد که او چقدر متواضع است.

پرتغالی با تمجید از صداقت مهدی طارمی خاطره جالبی از دوران حضورش در تیم الغرافه از این بازیکن تعریف کرد. الغرافه ابتدا در سال 2017 با طارمی در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت و سپس راهی مرحله گروهی این مسابقات شد.

آمادو گفت: شرایطی در قطر وجود داشت که طارمی صادق‌تر بود (می‌خندد). ما بازی مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا را برده بودیم و وقتی رئیس جمهور (الغرافه) مبلغ جایزه ای را که به ما می دهد را اعلام کرد، مهدی با شرمندگی و صمیمیت خودش ایستاد و گفت مستحق دو برابر این جایزه هستیم! البته بی احترامی نکرد اما ما را غافلگیر کرد.

بازیکن پرتغالی در پایان گفت: طارمی پیشرفت خوبی داشته و نشان می دهد که شخصیت قوی دارد. در غیر این صورت، او نمی توانست فشار برای دیدار از باشگاه بزرگی مانند پورتو را تحمل کند.

دیدگاهتان را بنویسید