پشت صحنه لغو اردوی پرسپولیس

همین چند روز پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه چندین ماه است که کارکنان باشگاه پرسپولیس حقوق دریافت نکرده اند و مدیران پرسپولیس در این زمینه دچار مشکل شده اند. از طرفی مشکلات مالی باعث شد تا بازیکنان پرسپولیس دست به اعتصاب بزنند و تمرینات این تیم برای چند روز تعطیل شود. این مشکلات مالی در حالی پرسپولیس را آزار می دهد که این تیم تا چند روز دیگر باید حساس ترین بازی فصل را مقابل رقیب سنتی خود انجام دهد.

نهم آذرماه که مسابقات لیگ برتر از سر گرفته می شود، قرمزها باید به مصاف استقلال بروند، نتیجه این دیدار بسیار مهم است و برنده این دربی می تواند شانس زیادی برای کسب عنوان قهرمانی نیم فصل داشته باشد. یحیی گل محمدی نتیجه این دربی برایش بسیار مهم است و نمی خواهد در این دیدار ببازد، او قصد دارد از روز جمعه تیمش را به اردوی شبانه ببرد و تا بازی دوستانه مقابل سپاهان که روز سه شنبه خواهد بود. بازیکنان در کادر فنی در دسترس خود خواهند بود

این اتفاق به دلیل مشکلات مالی پرسپولیس رخ نداد و قرمزها قرار است از فردا شب به اردو بروند. شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه پرسپولیس به دو هتل که معمولا اردوهای خود را در آنجا برگزار می کند بدهی دارد و همین موضوع باعث شده گل محمدی و شاگردانش نتوانند به اردو بروند. به نظر می رسد هنوز وعده هایی که به بازیکنان این تیم داده شده محقق نشده و پرسپولیسی ها نیز به دنبال مطالبات خود هستند.

به هر حال زنگ خطر پرسپولیس در آستانه دربی به صدا درآمد و مدیران این باشگاه که انصافاً تا اینجای کار عملکرد خوبی داشته اند باید به فکر حل مشکلات مالی باشند تا شرایط از این وضعیت خارج شود. بحران پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین لیگ برتر است و یکی از مدعیان جدی عنوان قهرمانی به حساب می آید. با این حال این مدل حاشیه ای و مشکلات مالی قطعا به این تیم در راه قهرمانی ضربه می زند.

دیدگاهتان را بنویسید