پلیس: برخورد با اخلالگران بازار ارز/ 17 نفر دستگیر شدند

پلیس: برخورد با اخلالگران بازار ارز/ 17 نفر دستگیر شدند

روز جدید وی با بیان اینکه 544 هزار و 576 واحد ارزی از متخلفان کشف شد، گفت: ارزش تقریبی ارزهای بازیابی شده 18 میلیارد تومان است.

سردار حسین رحیمی در حاشیه اجرای مرحله 60 طرح رعد که پیش از ظهر امروز در ستاد پلیس پیشگیری تهران بزرگ اجرا شد، در جمع خبرنگاران از ارتباط پلیس با اخلالگران خبر داد. بازار ارز و گفت: پلیس با هماهنگی بانک مرکزی و سایر دستگاه ها. برای برخورد با اخلال گران بازار ارز و برخورد با این اخلال گران وارد شده است که طی سه مرحله این طرح که طی هفته گذشته اجرا شد، 17 نفر از دلالان بازار ارز دستگیر شدند. فردا معاملات و غیره n.

وی با بیان اینکه 544 هزار و 576 واحد ارزی از متخلفان کشف شد، گفت: ارزش تقریبی ارزهای بازیابی شده 18 میلیارد تومان است.

رئیس پلیس کلانشهر با تاکید بر اینکه معاملات فردا طبق قانون ممنوع است، گفت: این موضوع با جدیت از سوی پلیس پیگیری می شود و با متخلفان برابر مقررات برخورد می شود.

رحیمی همچنین در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات رخ داده در منطقه حلازیل گفت: در این منطقه پلیس با افراد سودجویانه مواجه شد که اقدام به تصرف غیرقانونی زمین کردند. از دیگر اقدامات پلیس در این مدت برخورد با اراذل و اوباشی بود که به دلیل تحریکات جامعه بالغ بر 80 هکتار را در جنوب تهران و منطقه حلازیل تصرف و اقدام به ساخت و ساز در آنها کرده بودند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در چند روز گذشته بیش از 150 دستگاه را در این منطقه منهدم کرده و با هماهنگی دستگاه قضایی با متخلفان برخورد کردیم.

رحیمی افزود: با افرادی که مرتکب جرم غصب و تصاحب زمین های دولتی و وقفی شوند طبق قانون برخورد می شود. هر واحد ساختمانی که به این صورت ساخته شود از بین می رود. افرادی که قرار است با آنها کار جدی انجام شود نیز شناسایی شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید