پلیس: 3 زن به دلیل رقصیدن در پل هوایی کرمانشاه دستگیر شدند

پلیس: 3 زن به دلیل رقصیدن در پل هوایی کرمانشاه دستگیر شدند

روز جدید سرهنگ حسن حیدری رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه از دستگیری 3 زن که در یکی از روگذرهای شهر کرمانشاه حرکات نامناسب و جریحه دار عفت عمومی انجام داده بودند، خبر داد.

سرهنگ “حسن حیدری” اظهار داشت: پس از انتشار کلیپی در شبکه های اجتماعی که سه خانم بر روی یکی از پل های عابر پیاده کرمانشاه به رقص و حرکات موزون می پردازند، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: از آنجایی که این اقدام موجب جریحه دار شدن عفت عمومی جامعه شده و برخورد با این معضل یکی از مطالبات شهروندان کرمانشاهی بوده است، تیمی از ماموران امنیت عمومی پلیس اقدامات همه جانبه ای را برای شناسایی عاملان این رقص آغاز کرده اند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی با انجام کارهای اطلاعاتی توانستند هر سه عامل رقص و حرکات موزون را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی و رعایت موازین شرعی و قانونی، این افراد دستگیر شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به تشکیل پرونده در این خصوص از معرفی هر 3 نفر دستگیر شده برای صدور احکام لازم به دستگاه قضایی خبر داد.

وی در پایان از برخورد قاطع پلیس با هرگونه نابهنجاری و خلاف شرع و شرع خبر داد و گفت: اجازه نخواهیم داد عده ای در شهر شهید پرور کرمانشاه موازین اخلاقی و اخلاقی را زیر پا بگذارند و به مردم آسیب برسانند. فروتنی.

دیدگاهتان را بنویسید