اغتشاشات و حملات هوایی در سیستان و بلوچستان/پلیس: بررسی مقصر احتمالی ماموران در مرگ 2 موتورسوار/تظاهرات در خارج از مقر پلیس

اغتشاشات و حملات هوایی در سیستان و بلوچستان/پلیس: بررسی مقصر احتمالی ماموران در مرگ 2 موتورسوار/تظاهرات در خارج از مقر پلیس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: بنا به دستور سردار جلیلیان فرمانده نیروی انتظامی استان برای بررسی نقش یا عدم نقش عوامل در وقوع این حادثه. در این حادثه تیم هایی از کارشناسان پلیس استان برای بررسی این حادثه تعیین و به محل اعزام شدند. نتیجه را در اسرع وقت اعلام می کند و در صورت مقصر بودن مسئولان طبق ضوابط و مقررات با آنها برخورد خواهد شد.

شهرستان فنوج در جنوب استان سیستان و بلوچستان 13 هزار نفر جمعیت دارد.

سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه شنبه گفت: شامگاه 14 اردیبهشت ماه دو دستگاه موتورسیکلت در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج با یکدیگر برخورد کردند که منجر به فوت یک نفر و مجروح شدن دو نفر دیگر شد.

این افسر پلیس به خبرنگار ایرنا گفت: با حضور ماموران پلیس در محل، عده ای به گمان اینکه تصادف بر اثر برخورد خودروی پلیس با راکب موتورسیکلت رخ داده، جو را متشنج کردند.

وی با توجه به اقدامات اعتراضی تعدادی از بستگان قربانیان تصادف در مقابل یکی از کلانتری ها وضعیت را آرام و عادی اعلام کرد.

خبرگزاری فارس نیز می نویسد: شامگاه سه شنبه تعدادی از خانواده های جانباختگان این تصادف در مقابل کلانتری فنوج تجمع کردند. برخی از معترضان به ساختمان کلانتری سنگ و شیشه پرتاب کردند و پلیس مجبور شد برای متفرق کردن این افراد تیراندازی هوایی کند.

دیدگاهتان را بنویسید