پنجمین یادواره شهدای روستای نمونه ایثار کشور برگزار می شود.


ساعت: 14:00
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915313

سردار اکبری گفت: پنجمین یادواره 81 شهید گرانقدر دفاع مقدس روستای نمونه ایثارگری کشور «شیخ شعبان» اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم(ع) استان چهارمحال و بختیاری در حاشیه دیدار با اعضای ستاد یادواره شهدای شیخ شعبان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل(ره) و 2443 شهید گرانقدر استان، شهدای حافظ امنیت کشور، شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای نیروی انتظامی گفت: پنجمین یادواره 81 شهید گرانقدر دفاع مقدس نمونه کشور از روستای ایثار (شیخ شعبان) اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود. ترویج فرهنگ و ایثار در مقابله با دشمنان.

وی ضمن برجسته سازی در تبلیغات اجرای این برنامه با عنوان یادواره شهدای نمونه کشوری روستای ایثار (شیخ شعبان) افزود: اهداف یادواره مشخص است اما باید نگاه کنید. برای یک آرمان فرهنگی ماندگار برای شهدا، زیرا آرمان شهدا کار فرهنگی دائمی است.
سردار اکبری تصریح کرد: به یادمان شهدا بسنده نکنید و سعی کنید یادواره های شهدا را در محله ساماندهی کنید و محله را تکریم کنید تا حداقل 5 تا 6 یادواره قبل از برگزاری یادواره اصلی برگزار شود. این کار ارزشمندی است چون خود مردم و خانواده شهدا پای کار می آیند و می توان شهدا را معرفی کرد.
وی ادامه داد: بسیج ساختمان شهرستان بن نیز تا زمان برگزاری جشن برنامه به نیاز هر شهید خدمت رسانی می کند و از ظرفیت روستا چه در قالی بافی و چه در منبت کاری و… استفاده می شود. حداکثر برای آشنایی با اولین شهدا و شهدای برجسته روستا خواهد شد.
فرمانده استان حضرت قمر بنی هاشم(ع) افزود: قبل از برگزاری مراسم بزرگداشت، دفتر خدمات کارکنان استان به عنوان سرپرست استانداری و تمامی مدیران کل ادارات قرار گرفته و نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
وی ادامه داد: یکسری اقدامات باید برای اسکان یادمان انجام شود و تغییری برای برگزاری این یادواره ایجاد شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید