پنجمین یادواره شهدای ورزشکار استان کوم برگزار می شود

ساعت: 14:32
تاریخ انتشار: 14/01/1400
کد خبر: 1786104

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کوم اعلام کرد:

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان قم گفت: برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران استان قم در هفته بسیج با نواخته شدن زنگ زرهانه در شهید فهمیده زرهانه آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی بهلولی، رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کوم در اوایل هفته جاری در گفت و گو با قم فردا گفت: بسیج درک درستی از وحدت، اراده و اخلاص مسلمانان است که با ظهور اسلام متولد شد. و در میان ملت های مسلمان رشد کرده است.«هوش امام خمینی رحمه الله و عدالت میلیونی مؤمن، فی نفسه تبلور مجدد بسیج در عصر حاضر بود.

وی گفت: هفته بسیج جشن فداکاری هایی است که برای سربلندی این سرزمین انجام شده است. اینکه بسیج را نتیجه جنگ یا انقلاب اسلامی بدانیم اشتباه است.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کوم با اشاره به برنامه های این سازمان در هفته بسیج گفت: هیئت ها و در هیئت پزشکی ورزشی استان. وی افزود: طرح اهدای خون حرکتی خداپسندانه است که به مناسبت های مختلف انجام می شود و امسال سومین مرحله این رویداد فرهنگی است که نشان از عزم و اراده ورزشکاران و قهرمانان ورزشی در خدمت به عزیزانمان دارد. هموطنان “

8ccfe60b 7c58 4043 957f c9ce84ba0a60 خبر خاکستری
علی بهلولی در ادامه به بیان برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران گفت: برنامه های هفته بسیج با نواختن زنگ زورخانه در زورخانه شهید فهمیده با حضور انجمن ورزش و بسیجیان و مدیر کل ورزش و جوانان برگزار شد. انجام شده.

وی گفت: در قالب برنامه های هفته بسیج پنجمین یادواره شهدای ورزشکار استان دوم آذرماه برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران استان کوم گفت: اهدای خون به جامعه ورزش، جلسات بصیرتی در باشگاه های ورزشی، چالش با خانواده شهدا، پاکسازی گلزار شهدا، مسابقات کتابخوانی در فضای مجازی، تجلیل از بسیجیان فعال و یک همایش مسئولین بسیجیان با اجرای برنامه پیاده روی در روز جمعه 5 آذرماه در کوه خضر نبی و مزار شهدای گمنام پایان برنامه های سازمان بسیج ورزشکاران در هفته بسیج است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید