پهنه گردوی دره اراک به نوروزگاه 1401 تبدیل شد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; کریمی شهردار اراک در جلسه ستاد استقبال از شهرداری اراک در بهار سال 1401 گفت: با توجه به اینکه کشور 2 سال متوالی مبتلا به بیماری عروق کرونر قلب بوده است، در نوروز 1401 مردم از پتانسیل خوبی برخوردارند. ظرفیت شاد بودن «آنها باید در کنار هم شاد زندگی کنند، بنابراین شهرداری اراک برای نوروز برنامه ها و برنامه هایی دارد که برای مردم ملموس و ملموس تر است.

وی گفت: با توجه به اینکه اعیاد شعبانیه از روزهای پایانی سال جاری آغاز می شود، سیاست گذاری را نیز به گونه ای در نظر خواهیم گرفت که برنامه های شهرداری نوروز در این ایام آغاز و به مدت 20 روز ادامه یابد.

شهردار اراک افزود: برای نوروز 1401 و پذیرایی از مسافران نوروزی برنامه های جدید، جذاب، مفرح و ویژه ای داریم و این برنامه ها را به گونه ای آغاز خواهیم کرد که شهروندان بدانند بهار در راه است و پس از 2 سال سختی، طراوت و طراوت شادی را در بین شهروندان اراکی ایجاد کرد.

کریمی با اعلام اینکه منطقه گردشگری دره گردو در نوروز 1401 مرکز نوروز اراک خواهد بود، افزود: استفاده از تجربیات سایر شهرهای کشور برای بحث نوروز و تهیه طرح عناصر نوروزی و برنامه های اجرایی و عملیاتی هم اکنون تا 15 دی.« استقبال از بهار 1401 باید در دستور کار کمیسیون ها باشد.

دره گردو یک منطقه نمونه گردشگری به وسعت 100 هکتار است که در قسمت جنوبی شهر اراک واقع شده و دارای آب و هوای مناسب، طبیعت بکر و دسترسی آسان است..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید