نوروزگاه شاخص خوبی از اعزام ورزشکاران به بازی های هنگ جوست/ تعامل با کشورهای دیگر یکی از اولویت هاست.

ساعت: 11:23
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۲۸
کد خبر: 1923164

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: برگزاری سمینارها و تبادل اطلاعات ورزشی-فنی با سایر کشورها به ویژه روسیه می تواند برای افزایش آمادگی ورزشکاران کشورمان برای حضور قدرتمند در مسابقات مفید باشد. در هانگژو

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان در حاشیه دیدار دستیار رئیس جمهور روسیه با وزیر ورزش و جوانان از برگزاری مراسم نوروزگاه در نیمه دوم اسفندماه خبر داد و افزود: این فرهنگی و رویداد ورزشی با حضور 11 کشور عضو در نوروزگاه و 3 کشور قطر، اندونزی و روسیه در جزیره کیش برگزار می شود.

کاظمی پور برگزاری رویداد بزرگ نورزوگاه را برای ارتقای آمادگی تیم های اعزامی به بازی های آسیایی هانگجو بسیار مهم دانست و اظهار داشت: در رویداد فرهنگی ورزشی نورزوگاه ورزشکاران در رشته های وزنه برداری، شنا، سبک با یکدیگر به رقابت می پردازند. دو و میدانی، کبدی، وزنه برداری و فوتسال برای حضور در بازی های هانگژو با ظرفیت تیم های اعزامی کشورهای دیگر هزینه می کنند و این رویداد معیار خوبی برای ورزشکاران ما خواهد بود بنابراین با کسب تجربه می توانیم تقویت کنیم. سبد مدال بانوان بازی های آسیایی هانگژو.

معاون توسعه ورزش بانوان با تاکید بر اینکه برای رسیدن به سطح قهرمانی هم در بدنسازی و هم در دانش فنی نیاز به تبادل تجربه و اطلاعات با سایر کشورها داریم، گفت: در تعامل مشترک می توان دانش و تجربیات مشترک دو کشور به ویژه در زمینه پایه را تبادل کرد. ، بدنسازی، رشته های تیمی و توپی و در این جلسه مقرر شد که هیئت های تخصصی و کارشناسی دو کشور نحوه برگزاری سمینارهای مشترک بین دو کشور را مورد بحث و بررسی قرار دهند و کشور برای ارتقای رشته های پایه بدنسازی تیمی و توپ برگزار شود. آنها می توانند در عرصه قهرمانی بدرخشند.

دیدگاهتان را بنویسید