یکی از شاخص های مهم برای ارزیابی دولت، اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور به استان هاست.


ساعت: 13:26
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901902

راستینه گفت: پروژه های نیمه تمام بهداشتی زیادی وجود دارد که در سفر رئیس جمهور به استان چهارمحال و بختیاری اعتباری برای آنها تخصیص داده شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش جهانبین نیوز؛ احمد راستین رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری گفت: طرح های نیمه کاره زیادی در حوزه سلامت وجود دارد که در سفر رئیس جمهور به چهارمحال و بختیاری برای آنها اعتبار اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: این در حالی است که در سفر رئیس جمهور به استان بودجه بسیار خوبی برای پروژه های استان چهارمحال و بختیاری مطرح شد و با اجرای مصوبات بسیاری از مشکلات کلیدی استان در ایجاد زیرساخت ها و تکمیل نیمی از آن حل می شود. -پروژه های تمام شده لذا از کلیه وزرا و مسئولین دفتر رئیس جمهور تقاضا داریم نسبت به اجرای مصوبات سفر اهتمام ویژه داشته باشند زیرا ملاک ارزیابی دولت اجرای مصوبات سفر به استان ها و وعده هایی است که داده است.


راستینه تصریح کرد: از جمله موارد مطرح شده و درخواستی نمایندگان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی موارد زیر بود که دکتر عین الهی در خصوص رسیدگی دقیق به موارد قول مساعد دادند تا موضوع در جریان قرار گیرد. دستور کار این وزارتخانه


وی خاطرنشان کرد: تکمیل بیمارستان حجار تکمیلی، ایجاد کلینیک تخصصی ناباروری در استان، تجهیز مراکز خیریه درمانی، 20 دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آزمایشگاهی برای استان و تجهیز و ساخت مراکز درمانی در شهرهای فقیرنشین از جمله مواردی است که مواردی که باید از وزیر بهداشت خواسته شود تا به آنها عمل کند.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید