64 درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اجرایی شده است


ساعت: 11:16
تاریخ انتشار: 28.07.1401
کد خبر: 1904625

استاندار ایلام گفت: در حال حاضر 64 درصد از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان اجرایی شده است و در صورت عمل برخی نهادها به تعهدات خود جزو استان های اول در اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور خواهیم بود. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از ایلام بیدار «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام صبح امروز (7 مهرماه) در جلسه پیگیری تصویب سفر رئیس جمهور به استان با حضور مهندس میرهشمی معاون مدیرکل هماهنگی امور استان های ریاست جمهوری. موسسه مهندس سلطان پور مشاور معاون هماهنگی امور استان های نهاد ریاست جمهوری و مدیران کل استان گفت: استان ایلام از معدود استان هایی است که مقصد سومین سفر دکتر دکتر بود. رئیسی رئیس جمهور محترم.

وی بیان کرد: دولت سیزدهم با یک میلیون و 400 هزار میلیارد تومان بدهی از دولت قبل روی کار آمد و در آن زمان دولت رفت و آمد به استان ها را آغاز کرد، البته بدهی های زیادی وجود داشت که حتی در پرداخت حقوق کارمندان نیز با مشکل مواجه شد.

استاندار ایلام افزود: برای افزایش اعتبارات مصوب سفر رئیس جمهور به استان، در نشستی با رئیس جمهور در مرکز و با حضور نمایندگان مجلس، مشکلات و مسائل استان را مطرح کردم و رئیس جمهور در بخش های مختلف استان علاوه بر سفر 800 میلیارد تومان کمک کرد و افزود.

وی ادامه داد: پیشرفت فیزیکی طرح ها و پروژه های مصوب صفر و همچنین توزیع اعتبار بسیار خوب است اما تنها بنیاد مصطفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به تعهدات خود عمل نکرده اند.

استاندار ایلام افزود: به عنوان عالی ترین نماینده دولت و به نمایندگی از مردم ایلام از دو نهاد بنیاد مصطفان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به دلیل عدم انجام تعهدات شکایت داریم. و مصوبات سفر رئیس جمهور به ایلام.

بهرام نیا در ادامه تاکید کرد: در حال حاضر 64 درصد از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان اجرایی شده است و در صورت انجام تعهدات این دو نهاد جزو استان های اول در اجرای مصوبات سفر ریاست جمهوری خواهیم بود. .

وی افزود: در حاشیه دیدار مسئولان کشور با رهبر معظم انقلاب با مهندس فتح رئیس بنیاد مصطفان دیدار داشتیم و ایشان قول خوبی دادند که این نهاد به تعهدات خود در تکمیل بیمارستان ملکشاهی

بهرام نیا تصریح کرد: برای آب ملکشاهی نیز مبلغ خوبی به مبلغ 95 میلیارد تومان دریافت کردیم و سال ها روی زمین ماند و جزو مصوبات سفر بود.

استاندار ایلام درباره پیشرفت فیزیکی پروژه ها از زمان سفر رئیس جمهور به استان گفت: هم از نظر پیشرفت فیزیکی پروژه ها و هم درصد پرداخت اعتبار و هم در سطح کشور در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. اجرای مصوبات سفر و از این بابت از رئیس جمهور و دولت تشکر می کنیم.

وی همچنین از دومین سفر رئیس دولت سیزدهم به استان خبر داد و گفت: در آینده نزدیک رئیس جمهور محترم به استان سفر خواهند کرد و در این سفر اولویت ما تکمیل پروژه ها و طرح های مهم سازمان است. استان.”

استاندار ایلام اضافه کرد: در بحث مصوبات سفر رئیس جمهور تلاش می کنیم پروژه های مهم و تاثیرگذاری را اجرا کنیم و امیدواریم هر چه سریعتر پروژه ها به اتمام برسد.

بهرام نیا گفت: مدیران برای اجرای مصوبات سفر تلاش کردند و مدیران برای تکمیل این پروژه نیاز به جذب اعتبار از وزارتخانه خود دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید