سپاه امام رضا(ع) با دستگاه های دولتی تعامل خوبی خواهد داشت/ افزایش و پذیرش نقش موثر از اولویت های سپاه است.

ساعت: 14:59
تاریخ انتشار: 14/05/08
کد خبر: 1779509

سردار غیاثی افزایش و پذیرش نقش موثر را از اولویت های سپاه امام رضا (ع) دانست و گفت: سپاه وظیفه دارد در برخی وظایف نقش موثری داشته باشد و فراتر از آنچه در وظایف ما تعریف شده، تعامل خوبی خواهیم داشت. با ارگان های دولتی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سید هاشم گیاسی فرمانده جدید سپاه امام رضا (ع) ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه که با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مجموعه اشعار مشهد برگزار شد، گفت: به بردگان ببخشیم. .

وی با بیان اینکه شناخت عمیقی از استان خراسان رضوی داشته و چندین سال در استان های گلیم خراسان و فارس فعالیت داشته است، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم گام های بزرگ و موثری در سطح ملی برداریم و برنامه های امیدوارکننده ای را اتخاذ کنیم.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با تاکید بر اینکه با همت مضاعف و کار هدفمند باید آنچه در شأن این استان است انجام دهیم، تصریح کرد: همه اقدامات ما باید در حریم حرم امام رضا (ع) انجام شود.

وی افزایش و پذیرش نقش موثر را از اولویت های سپاه امام رضا(ع) دانست و اذعان داشت: باید بتوانیم به صورت هدفمند گام های موثری برداریم.

سردار غیاثی در ادامه تصریح کرد: سپاه موظف است در برخی تعاملات نقش موثری داشته باشد و فراتر از آنچه در وظایف ما تعریف شده است، تعاملات خوبی با دستگاه های دولتی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید