نقش موثر دستگاه های اجرایی و مردم در مدیریت آب


ساعت: 14:33
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877306

جوادیان زاده گفت: خانم ها و آقایان و دستگاه ها و دستگاه های اجرایی مختلف باید به مدیریت و صرفه جویی آب توجه ویژه داشته باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یزدرسا ، محمدمهدی جوادیان زاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا گفت: وضعیت سخت استان یزد در خصوص آب موضوعی برکسیت نیست و امسال شاهد کاهش بارندگی نسبت به سال گذشته هستیم. سال.»؛ بنابراین حدود 13 درصد از بارندگی امسال کمتر از سال گذشته بوده است.

وی در واکنش به احتمال کم آبی یزد در ماه های آینده افزود: تلاش اقشار مختلف بر این است که در تامین آب شرب مردم مشکلی ایجاد نشود اما باید توجه داشت که یکی از اصلی ترین راه های جلوگیری از کم آبی آب است. مدیریت. “

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای یزد گفت: مردم محترم و هموطنان و دستگاه ها و دستگاه های اجرایی مختلف باید به مدیریت و صرفه جویی در مصرف آب توجه ویژه داشته باشند.

جوادیان زاده گفت: همه به خوبی می دانیم که کولرهای آبی استان یزد در فصل تابستان مصرف آب بالایی دارند که با انجام برخی اقدامات و اصلاح رویه ها در این زمینه می توان این میزان مصرف را کاهش داد.

وی افزود: به عنوان مثال تعویض زباله و سرویس کولر گازی یکی از عواملی است که می تواند در کاهش مصرف آب تاثیر بسزایی داشته باشد. یا مثلا استفاده از سایبان برای کولرگازی می تواند مصرف آب را تا 30 درصد کاهش دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید