تمامی دستگاه های اجرایی بر قیمت ها نظارت موثر دارند

ساعت: 19:36
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۵
کد خبر: 1795287

رئیس جمهور گفت: به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه ها گرفته تا استان ها تاکید می کنم که باید نظارت جدی و موثر بر قیمت همه کالاها داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفت: اقدامات متعددی برای کنترل قیمت ها و نظارت بر بازار انجام شده است، اما شرایط فعلی بازار به ما می گوید که باید سریعا راه حلی برای مدیریت قیمت اندیشید. بعدازظهر یکشنبه به نقل از بانک اطلاعاتی ریاست جمهوری.

وی با تاکید بر لزوم نظارت دقیق و موثر بر قیمت ها گفت: بار دیگر به همه همکارانم در دولت از وزارتخانه ها گرفته تا استانداران تاکید می کنم که باید نظارت جدی و موثر بر قیمت همه کالاها داشته باشیم.

رئیس جمهور با تاکید بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز گفت: با توجه به سردی هوا، رعایت مدل های کم مصرف برای حفظ پایداری شبکه و جلوگیری از قطعی گاز بسیار مهم است و رسانه ها به ویژه صدا و سیما باید بیش از پیش مردم را به حرکت درآورند. تشویق به صرفه جویی در گاز.

حجت الاسلام رئیسی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به برنامه دولت برای ایجاد تحول در سازمان اداری کشور گفت: برای ایجاد این تغییر یک روز نباید از دست داد و تغییرات لازم در سازمان اداری دولت باید انجام شود. منجر به کارایی سیستم اداری می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر این همه دستگاه های اجرایی علاوه بر تلاش برای مبارزه با فساد، روابط ناسالم و رانت خواری باید مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در حوزه حجاب و عفاف را نیز اجرا کنند.

وی گفت: بر اساس آمار صادرات غیرنفتی کشور در سال جاری نسبت به سال گذشته حدود 40 درصد افزایش داشته است. این است که افراد بدخواه به دنبال خرابکاری در روابط ایران با همسایگان خود هستند که ما باید مراقب آن باشیم. آیا واقعاً برای کالاهای صادراتی مشکلی وجود دارد یا مشکل سیاسی وجود دارد؟

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید