تعامل دستگاه های اجرایی با کمیته امداد گامی موثر برای محرومیت زدایی است


ساعت: 20:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910963

در قرارداد ترکمنستان بر لزوم تعامل دستگاه های اجرایی با این نهاد برای حذف استثناها تاکید شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصاد نیوز، پیمان ترکمانه در مراسم اهدای بیش از 4 هزار بسته آموزشی به دانش آموزان نیازمند مناطق نفتخیز و گازی کشور گفت: توجه به نیازمندان و محرومان در رأس اصول دینی و اسلامی است و هیچ اقدامی صورت نمی گیرد. ارزش دارد هیچ چیز بهتر از گام برداشتن برای تحقق این هدف متعالی نیست.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه افزود: امیدواریم این اقدامات ارزشمند در استان تداوم داشته باشد و امیدوارم این کمپین منجر به گام های بلندتر و همکاری بیشتر در راستای توجه به مستضعفین شود. زمینه ها، هم در زمینه آموزش و هم در سایر زمینه ها.be

وی تصریح کرد: انبوه مسائل در این حوزه گاه عرصه را بر ما تنگ می کند و حضور خیرین، کارکنان دلسوز که علاوه بر وظایف و مسئولیت ها و توجه خود، در این راستا گام برمی دارند می تواند بسیار مهم و تاثیرگذار باشد. مدیرانی که من در این استان می شناسم که با تمام وجود و صفای باطن خود اقدامات بسیار ماندگاری را به ثبت رساندند.

این مسئول خاطرنشان کرد: پیمودن این مسیر برای همه مدیران و کارکنان گره‌گشای این حوزه است.

ترکمانه خاطرنشان کرد: امیدواریم این همکاری ها ادامه داشته باشد تا همه دستگاه ها در کنار هم در راستای محرومیت زدایی گام بردارند و کارهای ارزشمند و ماندگاری را هر از گاهی به عهده خودمان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید