پیامبر گرامی اسلام رحمت بر جهانیان است


ساعت: 10:08
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812355

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه پیامبر گرامی اسلام رحمت بر جهانیان است، گفت: انقلاب اسلامی ایران مبتنی بر آموزه های دینی و در راستای حکومت نبوی و علوی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حمید حسن زاده در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با استقبال از پیامبر گرامی اسلام (ص) اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام (ص) بزرگترین نعمت و رحمت الهی در جهان رحمت جهانیان بوده است. برای تکمیل فضایل اخلاقی فرستاده شد.

امام جمعه میاندوآب با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران نیز نشأت گرفته از آموزه های دینی است، افزود: اساس حکومت اسلامی که توسط امام خمینی (ره) و خبرگان قانون اساسی تدوین شده است، مبتنی بر حکومت الهی و نبوی است.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) بر اساس پیام پیامبر گرامی اسلام (ص) پایه هایی را پایه گذاری کردند که یکی از آن ها کمک به مستضعفان بود که نظام تشکیل می دهد. بهزیستی توسط کمیته کمک یا مراقبت از افراد دارای معلولیت ایجاد شد و با ایجاد بنیاد افراد محروم، کمک به افراد بی خانمان ایجاد شد.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه همه اصولی که در اسلام برای حکومت اسلامی وجود دارد در ابتدای انقلاب اسلامی به دستور امام خمینی (ره) به اشکال مختلف تثبیت شد، تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما بر اساس حکومت نبوی و علوی است اگر ما هنوز با این نقطه مطلوب فاصله داریم و آن را پنهان نمی کنیم، اما با تشکیل دولت اسلامی می توان این کاستی ها را برطرف کرد.

وی با اشاره به اینکه دین مبین اسلام برای همه ابعاد زندگی انسان برنامه دارد، گفت: اینها فقط مسائل مادی و معنوی نیست، بلکه برای همه ابعاد اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و… دولت برای حرکت جهادی و توجه به ابعاد برنامه دارد، «آنچه نادیده گرفته شده است، شاهد تحقق کامل و تشکیل حکومت نبوی هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید