بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص)؛ انقلاب علیه جهل و فساد


ساعت: 10:10
تاریخ انتشار: 14/11/12/14
کد خبر: 1812359

امام جمعه چهاربرج گفت: مهمترین هدف بعثت پیامبر اکرم (ص) و همه پیامبران الهی از ابتدا تا انتها هدایت و تزکیه و جلوگیری از جهل و فریب همه انسانها در طول تاریخ است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین عسگر جلالی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز با اشاره به بعثت پیامبر گرامی اسلام(ص) اظهار داشت: پیامبر گرامی اسلام(ص) مایه رحمت و رحمت جهانیان است. جهان.

امام جمعه چهاربرج افزود: یکی از قوانین و سنت های لایتغیر نظام نیک الهی این است که وقتی جاهلیت به اوج ظلمت، بدبختی و ناراحتی می رسد، جامعه بشری در آستانه ظهور الهی قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه هدایت مردم از وهم و جهل به سوی سعادت و آگاهی و معرفت از اهداف بعثت پیامبر گرامی اسلام (ص) است، افزود: مهمترین هدف بعثت پیامبر اکرم (ص) است. ) و همه انبیای الهی از آغاز تا پایان.»، هدایت، تزکیه و جلوگیری از جهل و فریب همه انسانها در تمام ادوار تاریخ است.

حجت الاسلام جلالی با بیان اینکه آیات قرآن کریم به این نتیجه می رسد که جهل در حوزه افکار و عقاید، احکام، سبک زندگی و روابط و وابستگی ها بر زندگی افراد تأثیر می گذارد، تصریح می کند: رسالت پیامبر اکرم (ص) زدودن جهل از زندگی او انسان بود.

وی با بیان اینکه امروز در دنیا و سبک زندگی و تمدن غربی شاهد جاهلیت مدرن و اخلاق بد اجتماعی هستیم، تصریح کرد: انقلاب اسلامی که در واقع تداوم بعثت پیامبر اکرم (ص) است، مردم را نجات می دهد. از ایران اسلامی از ظلم هم ظلم و هم فسق اجتماعی بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید