پیام باشگاه ناسف برای جذب هافبک استقلال

آمانوف که حدود یک سال در تیم استقلال ایران حضور داشت، در این فصل توسط ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی استقلال به خدمت گرفته نشد و این در نهایت باعث شد تا آمانوف با وجود پایان فصل نقل و انتقالات زمستانی، تصمیم به فسخ یک طرفه با استقلال بگیرد. فوتبال ایران.

استقلالی ها پس از جدایی امانوف ITC را صادر نکردند اما یک هفته بعد و طبق قوانین فیفا این ITC صادر شد تا استقلالی ها هم از بازیکن ازبکستانی خود شکایت کنند.

آمانوف ظاهراً این کار را طبق قوانینی انجام داده است که به بازیکن اجازه می دهد پس از پرداخت نشدن حق بیمه خود در مدت زمان مشخص، قرارداد خود را فسخ کند.

پیام باشگاه ناسف برای جذب هافبک استقلالمعرفی آمانوف با شماره 99 در نسف قارشی

این بازیکن اگرچه نتوانست در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا برای ناسف به میدان برود اما حالا یکی از مهره های اصلی تیم ناسف برای حضور در لیگ ازبکستان خواهد بود.

روز گذشته باشگاه ناسف با استقبال از آمانوف اعلام کرد که این بازیکن پیشنهادات دیگری نیز دارد.

در این پیام آمده است:

«عزیز، مهاجم 25 ساله ای که با گل هایش دل هواداران فوتبال ازبکستان را به دست آورد، به عضویت نسف در آمد. او فصل گذشته در تیم ایران استقلال حضور داشت. آزیس آمانوف پس از پایان فصل بازیکن آزاد شد. با وجود پیشنهادات تیم های زیادی، خوشحالیم که عزیز تیم ما را انتخاب کرد. آرزو می کنیم عزیز در فصل فوتبال 2023 با ناسف در مسابقات بین المللی شرکت کند، گل های زیادی بزند و جوایزی کسب کند. به خانواده «نصف» خوش آمدی عزیز!

دیدگاهتان را بنویسید