پیام تشکر فراژ از نیروهای مسلح و همراهی مردم ولایتمدار و انقلابی


ساعت: 13:11
تاریخ انتشار: 1301/07/06
کد خبر: 1899878

فرماندهی انتظامی کشور در پیامی حمایتی از مردم عزیز ایران اسلامی که با احساس مسئولیت و حضور جهادی در صحنه، ضربه مهلکی بر پیکر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی وارد کردند و ناکام گذاشتند. نقشه های شوم آنها حتی بیشتر از قبل. ، قدردان و سپاسگزاریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرماندهی انتظامی کشور در پیامی حمایتی از مردم عزیز ایران اسلامی که با احساس مسئولیت و حضور جهادی در صحنه، ضربه مهلکی بر پیکر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی وارد کردند و ناکام گذاشتند. نقشه های شوم آنها حتی بیشتر از قبل. ، قدردان و سپاسگزاریم.

متن پیام به شرح زیر است:

بهترین تشکر و احترام واقعاً مرهون مردم هشیار و ولایتمدار است که همواره در مقاطع حساس با احساس وظیفه و حضوری جهادی ضربه مهلکی بر پیکر دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی وارد کردند. نقشه های شوم آنها را خنثی کرد.آنها پیشاپیش لغو کردند.

مردم بزرگ ایران این روزها شاهد شورش و توطئه ای دیگر بر علیه میهن عزیز و کشور عزیزتر از جان بوده اند که به بهانه واهی حفظ حقوق شهروندی سعی در ناامن کردن جامعه و ایجاد شکاف و شکاف بین آنها داشتند. مردم و دولت در تصورات نادرست خود. و بدین ترتیب با صرف مبالغ هنگفت و ایجاد بوق های تبلیغاتی متعدد و آموزش و سازماندهی مزدوران، تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به امنیت، آرامش، سلامت مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند.

زمانی که دشمنان سرمست توهمات خود بودند، مردم همیشه در صحنه بودند، با بصیرت و مردم متدین ایران اسلامی، با شناخت صحیح از توطئه های دشمنان و معاندان، به صورت خودجوش در میدان حاضر شدند و عزم و اراده ملی را به نمایش گذاشتند. برای دفاع از ارزش های انقلابی و حمایت اسلامی از افسران خود در فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران.

این فرماندهی وظیفه خود می‌داند صمیمانه از حمایت‌های مردم عزیز ایران اسلامی از مسئولان و مدافعان امنیت قدردانی و تشکر کند و بار دیگر با مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) تجدید بیعت کند. . در مقابل خون پاک شهدا و در مقابل عزت و شوک ملت بزرگ ایران با خدای بزرگ عهد می‌بندد که در دفاع از آن، خالصانه‌تر، شجاع‌تر، مقتدرتر و با ایمان و اعتقاد راسخ‌تر باشیم. آرمان های انقلاب اسلامی و امنیت مردم عزیز و خون پاک شهدا وظیفه سازمانی و انقلابی خود را در عرصه مبارزه با خائنان، اشرار و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید