پیام رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پس از شهادت سردار ایرلو

ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794324

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در بیانیه ای شهادت حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از سپاه نیوز، سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی شهادت حسن ایرلو سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن را تبریک و تسلیت گفت و تاکید کرد: در یمن، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن، سفیر جمهوری اسلامی ایران در یمن و سفیر جمهوری اسلامی ایران به شهادت رسید. و ظهور انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت.

متن این پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

«از مؤمنان مؤمنان هستند و خداوند به آنها وعده داده است تا محبتشان مورد قضاوت قرار گیرد و مورد انتظار باشد و مبادله شود».

شهادت سردار فداکار برادر دو شهید، جانباز عزیز عرصه دفاع مقدس و سفیر انقلابی جمهوری اسلامی ایران در صنعا، شهید حاج حسن ایرلو موجب تألم و تأثر گردید.

بی شک مجاهدت های این سردار عزیز که عمر پربرکت خود را در راه حفظ و اعتلای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت تقدیم کرد در خاطره تاریخی مردم شهیدپرور ایران اسلامی ثبت و برای این بزرگوار ماندگار خواهد بود. سردار. درود و رحمت خداوند بر روح والای این مجاهد بسم الله و جانباز فداکار.

شهادت این سردار فداکار و مخلص را به محضر مقام معظم رهبری، خانواده محترم، بازماندگان گرامی، همکاران و همرزمان این شهید عزیز در دستگاه دیپلماسی کشور و آحاد ملت بصیر و شهیدپرور ایران تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

از کبرا رحمت و رحمت الهی را به این شهید والامقام و برای خانواده محترم صبر و اجر مسئلت دارم. انشاالله خداوند متعال روح این شهید و برادران شهیدش را با سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) محشور فرماید.

سرلشکر محمد باقری – رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید