پیام مهدی طارمی به مردم ایران

پیام مهدی طارمی به مردم ایران

مهدی طارمی که به همراه تیم ملی برای حضور در جام جهانی 2022 در قطر به سر می برد، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای صحبت هایم به خانواده هایی که در سال های اخیر در ایران آسیب دیده اند تسلیت می گویم. . ما اینجا هستیم تا مردم را خوشحال کنیم و این مهمترین چیز برای ماست. اگر بتوانیم به این هدف برسیم خیلی خوب است. باید بگویم که ما هم مانند سایر اقشار جامعه یک سری وظایف داریم و باید کار خود را انجام دهیم و تمام تلاش خود را می کنیم تا به دستاوردی که مد نظرمان است برسیم و اکنون روی این موضوع تمرکز کرده ایم.

در پاسخ به این سوال که در جام جهانی گل می زنی؟ وی گفت: من در پست مهاجم بازی می کنم و کارم گلزنی است. من تا جایی که بتوانم برای تیم بازی خواهم کرد و تمام تلاشم را می کنم، اما نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. قطعا تمام تلاشم را می کنم تا برای تیم ملی موثر باشم.

طارمی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر در بهترین فصل فوتبال خود هستید؟ او گفت بله! مطمئن شوید که هست.

وی همچنین درباره تاثیر کونسسائو، سرمربی تیم پورتو در بالا بردن سطح بازی اش گفت: او قطعا تاثیر زیادی روی فوتبال من داشت. در این دو سال و نیم از او و بازیکنان چیزهای زیادی یاد گرفتم. همانطور که می دانید پورتو تیم بزرگ و شناخته شده ای در جهان است و قطعا یکی از دلایل پیشرفت من آقای کونسسائو و تیم پورتو بود.

مهاجم تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که هری کین یا مهدی طارمی بازیکن بهتری است؟ گفت: نمی توانم بگویم کدام بازیکن بهتر است. باید دید کدام بازیکن در کدام تیم است و شرایط تیم چگونه است اما تیم ما یک تیم متحد است و وقتی بازیکن بزرگی داشته باشی اما تیم نداشته باشی نمی توانی نتیجه بگیری. ترجیح می دهم بازیکنان بزرگی مثل تیم ما وجود نداشته باشند و همه در یک سطح باشند، اما ما یک تیم هستیم و بودن در آن تیم به ما اجازه می دهد که کارهایی انجام دهیم. ما در زمین مانند یک تیم حرفه ای برای یکدیگر بازی می کنیم.

وی درباره حضور تیم ملی پرتغال در جام جهانی نیز گفت: بیش از همه برای تیم ملی پرتغال از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم. من برای تیم ملی ایران بازی می کنم و تمام توانم را برای تیم ایران می گذارم اما اگر بخواهم تیم دوم این رقابت ها را انتخاب کنم قطعا تیم پرتغال خواهد بود و از صمیم قلب برای آنها آرزوی موفقیت دارم. من از آنها حمایت خواهم کرد تا موفق شوند..

طارمی در پاسخ به این سوال که آیا وقتی در پرتغال مدام از پنالتی های شما صحبت می کنند احساس راحتی می کنید؟ وی گفت: از زمانی که VAR آمده داوران چند پنالتی به من دادند و چند پنالتی نه؟ شاید از 20 صحنه 19 صحنه پنالتی بود و قطعاً اتفاقاتی رخ داد که داوران پنالتی می گفتند. از زمانی که VAR آمد، همه چیز مشخص است و آن پنالتی ها تصمیم من نبود، بلکه تصمیم داوران بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه تفاوت هایی برای شما نسبت به سه سال گذشته دارد؟ گفت: قطعاً تفاوت زیادی وجود دارد. وقتی به پرتغال آمدم، تیم ریو آوه اولین تجربه اروپایی من بود و قبلاً تجربه بازی در سطح بالایی را نداشتم، اما از زمانی که به پورتو آمدم در لیگ قهرمانان اروپا بازی کردم و در لیگ پرتغال شرکت کردم که یکی از آنهاست. پنج تیم برتر جهان قطعا تجربه من بسیار افزایش یافته است. بازی در پورتو نیز اعتماد به نفس من را افزایش داد و به همین دلیل الان در پورتو نسبت به زمانی که به اروپا آمدم بهتر هستم.

مهاجم تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است عملکرد شما در این جام باعث شود به تیم بزرگتری بروید؟ او گفت: همانطور که گفتم پورتو یکی از بزرگترین تیم های جهان است. من و تیمم شرایط خیلی خوبی داریم. از حضور در این تیم بسیار خوشحالم. وقتی در پورتو بودم و خبرنگاری از من درباره جام جهانی پرسید، گفتم الان تمرکزم روی پورتو است و حالا با احترام باید بگویم تمرکزم روی تیم ملی است و به هیچ چیز دیگری فکر نمی کنم. موفقیت تیم ملی . باید ببینیم جام جهانی چطور پیش می رود.

طارمی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره اتفاقات ایران گفت: من در ابتدای صحبتم به این موضوع اشاره کردم. من قبلاً صحبت هایی داشته ام و اکنون فقط روی شاد کردن مردم تمرکز کرده ایم.

دیدگاهتان را بنویسید