پیام مهم کاپیتان استقلال درباره ستاره در حال سقوط

پیام مهم کاپیتان استقلال درباره ستاره در حال سقوط

سیدحسین حسینی نیز پس از برد استقلال مقابل پارس جنوبی جم گفت: موفق شدیم بازی سختی را ببریم. پارس در خانه بازی می کرد و قطعا بازی مقابل این تیم ها سخت است. پنالتی ما هم از دست رفت اما به خاطر فداکاری سر محمد (محبی) پنالتی از دست رفت. کل فصل بازی های زیادی به ما داد و سرش را فدا کرد.

دروازه بان استقلال در ادامه درباره 2 واکنش خود مقابل پارس جنوبی بیان کرد: من به وظیفه خود عمل کردم و آن سیو کار خاصی نبود.

کاپیتان آبی ها درباره داوری گفت: از ابتدای فصل آنقدر درباره داوری صحبت کردیم که خودمان را خسته کردیم. هرچقدر هم اعتراض کنیم، مطمئن هستیم که به جایی نمی رسد.

حسینی در خصوص مسائل مالی تصریح کرد: کریمی تلاش می کند. فکر می کنم 3 هفته به پایان لیگ مانده و 40-45 درصد درآمد داشتیم و مشکلات ما همچنان ادامه دارد. امیدوارم کریمی در این فرصت کوچک بتواند مشکلات بچه ها را حل کند چون واقعا کسل کننده است. سایر تیم ها هم این مشکلات را داشتند، حتی اگر مدعی بودند، شاید الان هشتم و نهم جدول بودند. همه بچه ها دمت گرم آنها تا اینجای کار انرژی زیادی نشان داده اند و هواداران مطمئن باشند که تا آخرین لحظه می جنگیم.

حسینی گفت: امیدواریم قهرمان شویم. مشکلات ما آزاردهنده شده است اما به هواداران قول می دهم تا آخرین لحظه بجنگیم و دل آنها را شاد کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید