پیام کاپیتان استقلال: دیدی این بازیکن چقدر تاثیرگذار بود؟

پیام کاپیتان استقلال: دیدی این بازیکن چقدر تاثیرگذار بود؟

سید حسین حسینی دروازه بان تیم استقلال درباره پیروزی استقلال مقابل ملوان در جام حذفی گفت: خدا را شکر بازی خوب و سختی را بردیم و به روند خوب خود ادامه دادیم. ملوان تیم خیلی خوب است اما مطمئناً در تهران بیشتر به فکر دفاع بودند و همین مشکل کار را برای تیم ما سخت کرد. اما خدا را شکر بازی را بردیم و به مرحله بعد رفتیم.

کاپیتان استقلال درباره کلین شیت در این دیدار گفت: خدا را شکر که کلین شیت مشکل همه بچه هاست و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

حسینی درباره روند استقلال و اینکه هواداران این تیم نگران هستند، اظهار کرد: ابتدا از همه بازیکنان تشکر می کنم چون در شرایط بسیار سخت و تنش گیر کرده بودیم اما همه بچه ها تیم را از شرایط خارج کردند. این وضعیت را با همت و تلاش آنها جبران کردیم و ما آن را جبران کردیم. شاید خیلی ها ندادند اما بازیکنی مثل آرش رضاوند چهار هفته است که با مصدومیت بازی می کند. دیدی چقدر خوب و کارآمد بود. حتی روزبه چسمی و محمد محبی هم با مصدومیت بازی کردند و تشکر از همه آنها برای کسب این موفقیت.

دروازه بان استقلال در مورد اینکه اگر حواشی ساپینتو آزاردهنده این تیم نیست، گفت: نه، آن حواشی شما را آزار می دهد، اما محرومیت آقای ساپینتو همدلی و تلاش بازیکنان را بیشتر کرده است و مطمئن باشید این چیزهایی که بیرون شکل می گیرد باعث افزایش ما خواهد شد. یکدلی.

وی درباره حمایت هواداران از این تیم و حضور ساپینتو در ورزشگاه آزادی، گفت: در نهایت امتیازهایی را که در لیگ از دست دادیم جبران کردیم. ما در جام حذفی به مرحله بعدی صعود کرده ایم و آقای ساپینتو شایسته حمایت است.

حسینی در مورد آسان بودن مسیر استقلال برای قهرمانی در جام حذفی گفت: به نظر من هیچ بازی آسان نیست. دیدید که امروز چه بازی سختی داشتیم و مساوی شد. اگر بازی به وقت های اضافه می رفت سخت تر می شد.

دیدگاهتان را بنویسید