مدرک این دو دانشگاه در رتبه فرهنگیان تاثیرگذار است!

مدرک این دو دانشگاه در رتبه فرهنگیان تاثیرگذار است!

لایحه رتبه بندی معلمان تصویب شده است اما بسیاری از مواد آن همچنان در حال اصلاح است. عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس از محاسبه مدارک تحصیلی دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی در سنوات معلمان ماده 28 خبر داد.

عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس درباره رتبه بندی معلمان در اصل ۲۸ گفت: براساس مصوبه مجلس، مدارک تحصیلی دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی در سنوات معلمان اصل ۲۸ محاسبه می شود. “

مدرک دانشگاه فرهنگیان چه تاثیری در رتبه بندی دارد؟
محمد واحدی، عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس با اشاره به تصویب قانون رتبه بندی معلمان در مجلس و امتیازی که برای فارغ التحصیلان دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجج در نظر گرفته شده است، گفت: شهید رجایی به عنوان سنوات مدرک تحصیلی خود را خواهد داشت. برای آنها و در رتبه بندی آنها محاسبه خواهد شد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: بنابراین معلمان اصل 28 نه تنها رتبه بندی شده اند، بلکه سنوات آنها نیز در رتبه بندی ها لحاظ شده است.

عضوکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس یازدهم تاکید کرد: قانون تعلیق پذیرفته شدگان در آزمون اصل 28 و لایحه رتبه بندی معلمان پس از تصویب در هیات امنا را پیش بینی نکرده است. نیاز به قدرت اجرایی دارد آیین نامه ها و آیین نامه های پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش و تصویب هیأت وزیران را تعیین می کند.

دیدگاهتان را بنویسید