پیام مهم گالنووی به کاپیتان استقلال

امیر گلنوی 4 دروازه بان تیم ملی را برای اولین اردوی تیم ملی پس از جام جهانی به لیست خود دعوت کرد و بیرانوند، نجز، حسینی و پورحمیدی دروازه بانان منتخب کالنویی بودند. دعوت نشدن عابدزاده و اولین تلاش پورحمیدی در تیم ملی از نکات جالب این لیست بود.

مشخص است کالنووی نیز مانند مربیان قبلی تیم ملی، علیرضا بیرانوند را به عنوان دروازه بان اول تیمش معرفی خواهد کرد و گزینه اصلی او برای پست دروازه بانی ستاره پرسپولیس خواهد بود. بیرانوند فصل فوق العاده ای را برای تیمش سپری می کند و تا پایان هفته بیست و سوم یکی از بهترین های لیگ بود.

همانطور که انتظار می رفت در این پست هیچ شگفتی ای وجود نداشت و بیرانوند در دیدار دوستانه تیم ملی مقابل روسیه در دروازه بود. مشخص نیست دروازه بان شماره یک تیم ملی در بازی با کنیا چه کسی خواهد بود.

با این حال کلانویی پیش از کاپیتان استقلال، بیرانوند را به عنوان دروازه بان شماره یک تیمش انتخاب کرد و علیرضا دروازه بان اول تیم ملی در دیدارهای حساس پیش رو خواهد بود. گالنووی با انتخاب بیرانوند پیام تلخی به سیدحسین حسینی داد و به نوعی به کاپیتان آبی ها اعلام کرد تا زمانی که بیرانوند به فرم خوب خود ادامه ندهد، خبری از حضور او در ترکیب اصلی تیم ملی نخواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید