پیام ویژه ستاره پرسپولیس برای کرواسی

یکی از سوالات همیشگی زونیمیر سولدو استفاده بی رویه از محمد عباس زاده در تیمش بود. سرمربی کروات معتقد است این مهاجم از تاکتیک های تیمش به درستی استفاده نکرده است.

عباس زاده که فصل گذشته 12 گل در لیگ برتر و فصل گذشته 4 گل در آسیا به ثمر رساند، اخیرا تبدیل به یک مهاجم کم تاثیر کم کار شده است. آخرین گل او در هفته ششم مقابل پدیده بود. اما به نظر می رسد مشکل فقط در سبک بازی عباس زاده نیست. مهاجم تراکتورسازی در اولین دیدار پس از سولدو این را به خوبی نشان داد و به عنوان یک ستاره ظاهر شد.

تراکتورسازی در حالی امروز در هفته بیستم خود در تبریز به مصاف سپاهان رفت که پس از اخراج برای اولین بار سولدو را در کنار خود نداشت و ساغلام سرمربی جدید او نیز از جایگاه ویژه ای را زیر نظر داشت.

عباس زاده در این دیدار گل زد و پاس گل داد تا بلافاصله پس از جدایی سولدو پیامی ویژه به او بدهد. پیامی که قطعا به دست سرمربی کروات خواهد رسید. مهاجم تراکتورسازی همان بازیکنی بود که سرمربی در چند ماه اخیر چندان به او اعتماد نداشت اما در اولین بازی بدون سرمربی تبدیل به همان گلزنی شد که به خاطر حضور نداشتن در ترکیب مورد انتقاد قرار گرفت.

عباس زاده امروز در نیمه اول یک پاس گل زیبا به پیمان بابایی داد. پاس او به قدری زیبا بود که بابایی با خوشحالی به دوربین جلوی دوربین ها اشاره کرد تا تشکر کند. مهاجم تراکتورسازی در نیمه اول دو موقعیت بسیار خوب داشت که آنها را از دست داد اما در دقیقه 70 با یک ضربه ایستگاهی دیدنی گل دوم را وارد دروازه سپاهان کرد تا ماه ها بعد به گلزنی برسد.

دیدگاهتان را بنویسید