پیام کارلوس کی روش رنگ و بوی جدایی دارد!

پیام کارلوس کی روش رنگ و بوی جدایی دارد!

البته قرارداد FA با کارلوس کی روش تا پایان جام جهانی بود و برای همکاری مجدد اتحادیه فوتبال انگلیس باید با کارلوس کی روش قرارداد جدیدی امضا کند که گویی این شور و اشتیاق از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس وجود ندارد و کارلوس کی روش نیز آماده همکاری است و فسخ می کند زیرا جایی برای ادامه همکاری نمی بیند.

خبر جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران در چند خبرگزاری خارجی منتشر شد و به نظر می رسد رنگ این جدایی را می توان در جدیدترین پیام کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران به وضوح دید. جایی که به گفته خودش حضور در این خانواده فوتبالی باعث افتخار است. بدون شک اگر کارلوس کی روش می خواست به حضورش در تیم ملی فوتبال ایران ادامه دهد به جای «من بودم» از کلمه «من هستم» استفاده می کرد و این نشان از صعود او و تیم ملی به فینال دارد. در جای دیگری گفته ام که برایتان آرزوی شادی، آرامش، موفقیت و سلامتی دارم. این پیام زمانی توسط مربی صادر می شود که تصمیم به خداحافظی گرفته است.

با این حال به نظر می رسد این بار جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی فوتبال ایران به یادگار بماند. او قبل و بعد از جام ملت ها از تیم ملی جدا شد تا اینکه هیچ مدیری از اتحادیه فوتبال برای اخراج او به فرودگاه نرفت.

دیدگاهتان را بنویسید